Kopje koffie/thee erbij? Via een ander forum heb ik een leuk vriendengroepje opgebouwd: gaan elk jaar naar "night of the proms" en "de vrienden van amstel live" en ze komen ook op onze bruiloft straks....maar die wonen allemaal ver weg, ff zomaar een bakkie doen of bellen om spontaan te gaan winkelen gaat niet. Zo'n vriendin mis ik zeg maar
heel herkenbaar! Had veel vriendinnen voor het leven dacht ik tot dat we allemaal een andere weg opgingen.. kinderen kregen, andere weer niet, pleegkinderen, of gewoon single blijven, zo veel verschillen. En verhuisd, tussen allemaal vreemde en ben niet zoon enorm sociaal dier terwij;l ik echt een vriendschap hee lerg mis! Mensen uit Almere/amsterdam en omgeving meld je
Nou ik kom gewoon niet meer overeind Dus ja ik "loop nog steeds krom. Mn bekken is naar voren gekanteld en zo blijftie hangen. Ga vanacht met een electrisch dekentje slapen en een advil. En hoop morgen wat soepeler of iig rechtop te kunnen lopen als ik wakker wordt En ja vond ik heel jammer toen van die meid. Wist ook niet goed wat ik er mee moest en heb haar nog wel een leuke kaart gestuurd toen ze zich niet zo fijn voelde...Maar echt veel heb ik niet meer van dr gehoord daarna. Nou ik ga eens kijken of ik als hunchback ook trappen kan klimmen (het is alweer veelste laat eigenlijk...hoor om 12 uur uiterlijk mn bedje in te kruipen!)
@wilma hopelijk voel je je snel beter last hebben van je rug is erg vervelend @minny en eeksie ik woon in noordwolde vlakbij steenwijk
uit het vorige topic heb ik een vriendschap opgebouwd met een zpdam hier uit de buurt klikte meteen goed' verder hebben een vast groepje metmeiden uit twente die zo af en toe iet af spreken, we zijn 2 x wezen spelen met lle kids bij een indoorspeeltuin en 1 x een taartworkshop gevolgd met wat meiden :d was super leuk...we zijn weer toe aan een date ondertussen
@ Taliaa, moes en Nalia, ik kom uit Veghel, niet al te ver uit de buurt, toch? MIsschien kunnen we eens met zn allen wat afspreken?
Sorry ,heb niet alle paginas gelezen. (dagje weg geweest en wat brak nu) Ik herken het verhaal van de TS helemaal, ik woon nu 2 jaar in Brabant en kan hier ook geen aansluiting vinden. Vrienden die ik dacht te hebben zijn grotendeels weg gevallen en van diegene waarvan ik iets hoor,lijkt het wel van 1 kant te komen. Dus mochten er hier mensen onder Eindhoven vandaan komen,please let me know.. Ik bijt niet