Ben even msn aan t updaten want om de een of andere rede krijg ik geen nieuwe mensen die mij ge-add hebben en zijn al mn contacten geblokkeerd sinds ik een lautjuhhh erop heb gezet... Gaat snel joh! NOT! Dus als iemand mij ge-add heeft en zich afvraagd waarom ik niks zeg/terug zeg....ik heb ruzie met msn
Goed...geupdate en na enig zoeken iedereen ge-de-blokeerd. Maar diegene die mij ge-ad heb zie ik nog niet? Of kijk ik er nu over heen? Nouja...begin maar tegen me aan te kletsen en dan zien we wel hahahaha!
Wat leuk om te zien dat er zo veel gekletst is de laatste tijd Zijn jullie nu allemaal aan het msnen met elkaar? Jammer dat er maar niemand te vinden is uit Lelystad of Flevoland
Ben een beetje onzeker na mijn verhaal in ander topic over mijn jeugd maar ook ik ben eenzaam en heb weinig vrienden, omdat ik ziek ben en soms wat bot kan reageren misschien is hier iemand die wat contact wil met mij via mail, ping, whatsapp ofzo Omgeving utrecht
ooooh meid ik las je verhaal in het andere topic **knuffeltje** als je wilt kun je mij altijd mailen, msnen
Wat een herkenbare verhalen hier. Ik heb ook altijd "vrienden" waarbij het maar van 1 kant komt/kwam. Nu ook niets meer over en soms toch best eenzaam. Mensen uit omgeving Breda toevallig?
Ik reageer eigenlijk even omdat ik het zo bijzonder vind van flowertje dat ze deze topic heeft opgestart. Ik heb het druk zat qua sociale contacten maar kan me goed voorstellen dat je je ook alleen kan voelen. Het is wel heel bijzonder om te lezen hoe iedereen erop reageert en hoe er contacten gelegd worden! Go on!
Even inbreken * Zijn hier ook meiden uit brabant? Zag wel suzanne, maar nog meer? Die eens een bakkie koffie of thee lusten?
Ik kom uit Brabant!! vlak bij uuhm ff denken... * Nijmegen * Cuijk * Boxmeer Daar houd het wel n beetje mee op. Hier ook erg eenzaam. Niet dat ik me echt eenzaam voel, maar heb geen vrienden. Idd altijd van die 'nep vrienden' gehad. Sins ik mijn huidige vriend heb leren kennen heeft hij mij uit die 'vrienden' kring getrokken, en heb ik niemand over gehouden. Zit veel thuis, en de eenige 'vriendin' die ik heb is n meid die ik mss 1x in de 2 á 3 maanden zie. Kan dr altijd bellen, maar t moet natuurlijk wel van 2 kanten komen. Gelukkig is het wel zo dat als we elkaar al lange tijd niet gesproken hebben het nooit raar is op opeens ff te bellen, maar toch... Ik heb wel heel veel contact met iemand via msn / hyves / sms, maar zij woond hier jammer genoeg niet om de hoek... Dus verder (helaas) ook nog nooit gezien... (moppi, als je dit leest, moeten echt n keer n datum prikken) Maar contact via wat dan ook is altijd leuk!!!! Dus mensen die zich vervelen en gezellig willen kletsen: Stuur maar een pbtje...
Ik zit wel redelijk in de buurt, Roosendaal, ga over niet al te lange tijd verhuizen richting Tilburg maar das ook te doen