Eventjes gewerkt en daarna de stad ff ingegaan moest nog wat dingetjes kopen. En nu zit ik even lekker op de bank
De stad in is meestal ook geen straf toch En werken, ik heb er bijna 3 weken vakantie op zitten maar zal blij zijn als ik weer aan de slag mag maandag. Vriend geen vakantie dus ben ondertussen het thuiszitten al weer beu. Jij al vakantie gehad of heb je er nog een tegoed?
Ja das wel minder dan als je vriend gewoon werken moet! Ik heb niet echt vakantie, gaan ook niet weg ofzo. Moeten van dit huis af komende maand en verhuizen dus daar hebben we het nog wel druk mee
Daar heb je het inderdaad druk genoeg mee. Ik ben zelf pas 3 weken geleden (begin van m'n vakantie) verhuisd met de kleine maar echt een hele tijd niets anders dan werken en klussen.
Ja daar ben je dan wel even flink zoet mee. Nou hoeven wij gelukkig niet te klussen. Alleen overhuizen dat hebben we gelukkig wel in 1 dag gedaan.
Ikzelf niet maar ik weet wel iemand die zo juist vanuit hengelo naar Renkum verhuisd is die hier op zp ook actief is Bengeltje86 geloof ik dat haar nick is
Gezocht, gezellige mensen omgeving Rotterdam! Ik ben 33 jaar en heb twee kinderen van 2,5 jaar en 8 maanden. Lijkt je het leuk om contact te hebben stuur me dan een berichtje!
hihi silbia schattieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hoe is het met jou? het is erg anders hier hoor wel wennen maar erg leuk
haha geef niet ik keek toevallig hierop aangezien ik ook van iemand anders bericht kreeg die ergens zag dat ik in renkum woonde hihi ik wist niet eens dat deze topic uitliep tot nieuwe mensen kennen haha dus keek er niet
Hier ook een brabo ...uit Breda! Ik ben 34 en heb een dochter van bijna 4.... Lijkt me gezellig om andere moeders en kids te ontmoeten. ben ook gek op uitgaan, feesten en sport graag !
iemand omgeving noordoostpolder, die mag pben, altijd gezellig om eeens wat contact in de buur te hebben
@dobbel waar uit de noordoostpolder kom je vandaan. ik woon dicht in de buurt van lemmer. das vlakbij de noordoostpolder. @de rest zijn hier ook nog meer friezen??? pb me dan