Mijn familie en zussen wonen in noord-holland Ik in eindhoven de enige die ik hier heb is me vriend en zijn broers en zijn vrouw en de ouders van me vriend. Ik kan niet goed overweg met me schoonouders en z`n broer is echt zo`n lulletje.Ik voel me hetzelfde als jou zeker nu tijdens me zwangerschap. Helaas woon ik te ver, maar emailen of Pb en mag uiteraard, ik heb toch ook niemand om me heen.
Ik kom uit Veghel (15 min van eindhoven af) dus als je wil, PB maar, je bent altijd welkom voor een kop koffie/thee!
Wat leuk dat dit tot zoveel initiatieven leid! Ik woon ten zuiden van de stad Utrecht, in de provincie Utrecht. Denk aan Cothen, Langbroek, Doorn, Wijk bij D. Wie wil, PB me maar
Ik woon ook in Eindhoven, kom maar langs hoor. En als iemand anders ook wil komen. Gezellig, ik hou wel van klessebesse
Als er hier zoveel mensen uit en rondom Eindhoven komen,kunnen we dan niet een topic openen ? Kunnen we elkaar leren kennen *edit* http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/297933-eindhoven-omgeving-meld.html
wat een hoop mensen uit eindhoven en omgeving. ik kan elke dag van de week op de koffie. echt leuk om dat te weten, en vooral om lekker te babbelen met medezwangeren/meiden die dat willen worden/meiden met kinderen. ik ga er vast gebruik van maken zeker als straks de kleine er is.(mijn contract op me werk word niet verlengd) dank jullie wel voor jullie super lieve berichtjes
da's gezellig.... kom maar een keertje langs hahahah (of ik kom langs )... heb er 2 nu rondlopen... althans 1 is rond aan t lopen.. die andere is aan t draaien van rug naar buik...
@blue bird. Als ik kom neem ik er eentje mee die momenteel alleen nog maar zwemt, en geen extra ruimte inneemt. Ik kan haast niet wachten tot de kleine er is.