Daar ben ik zelden, en moet nu eerst ff bevallen, ben 38 weken, dus denk dat ik even een soort radiostilte krijg 'in verband met verplichtingen elders'
Hm,ik geloof dat ik je nu even niet meer snap.....beetje blond haha! Maare ga jij maar lekker eerst bevallen hoor,dan zien we daarna wel weer verder!
Ik heb wel wat goede vrienden, maar vroeger was het toch wel wat meer en anders. Vroeger was ik elke week wel met vriendinnen op pad. Ik ben een aantal jaar geleden verhuisd, toen is dat allemaal verwaterd. Nu hebben we wel een vriendengroep, maar dat zijn in eerste instantie vrienden van mijn vriend. Wel zitten daar nog een paar meiden bij waar ik het op zich wel gezellig mee heb Eentje woont in de buurt en zie ik toch wel regelmatig en de ander voornamelijk met verjaardagen of als we iets gepland hebben met z'n allen. Ik heb 2 echt goede vriendinnen, maar die zie ik wat minder omdat ze niet in de buurt wonen. En dat mis is ik wel. Dat je even belt van joh ben je thuis, kom ik even een bakkie doen. Nu moet ik het echt plannen. Hebben jullie dat ook dat je vroeger veel makkelijker contact maakte? Ik heb op zich een goede babbel en zo, maar echt een contact vasthouden vind ik tegenwoordig veel moeilijker. Maar als ik het zo zie gaan er vast nog wel wat meiden aan dit topic een vriendschap overhouden
Hier ook geen vriendinnen. Wel een leuke buurvrouw waar ik goed mee om ga en hele gezellige collega's. Maarr..het lijkt me gezellig om een keer af te spreken met mama's uit Utrecht en omgeving. En dan samen met de kids. Wie o wie???
Ik zat te denken aan kidzcity (Overdekt speelparadijs KidZcity Utrecht - leukste indoor pretpark en binnenspeeltuin van de Randstad) Lijkt me ook leuk voor de kidz. Het is in Utrecht. Iedereen kan natuurlijk meegaan! Wie wil er nog meer mee???
Ik ben vrijdag bij een borrel geweest waar je allemaal nieuwe mensen leert kennen. Je gaat er alleen heen ( beetje eng dat wel haha) maar iedereen is daar alleen, door de organisatoren wordt je voorgesteld aan wat mensen en dan gaat het vanzelf. Je maakt met iedereen een praatje want iedereen is opzoek naar nieuwe mensen en iedereen komt alleen. Is echt een aanrader de site mag ik er vast niet opzetten maar als je googled naar nieuwe mensen leren kennen dan heb je hem echt een aanrader! Heb heel wat leuke mensen ontmoet en ga me zeker opgeven voor andere activiteiten!