@Selena, wat vreselijk moet dit voor je zijn. Is er geen mogelijkheid dan om terug te gaan naar je oude woonplaats. Of is het werk van je vriend zo belangrijk? Ik zou gek worden als ik helemaal niemand hier in de buurt zou hebben...
@Lautjuhhh, ja gezellig! Alleen met hoeveel meiden zijn we? Mensen zijn nu al bezig om contacten bij hun in de buurt te zoeken...
ik heb geen idee maar de meiden die het leuk vinden k bedoel ik ben zelf 22 en zou het leuk vinden meer contacten op te bouwen
Ik word dus ook gek.... M'n vriend heeft een redelijke goede en vaste baan al jaren. Nu is het wel een baan waarbij mensen vanuit het hele land komen (Corus/Tata Steel) en hun bus ook door het land rijdt, maar dan nog... Ik wil ook gewoon niet snel opgeven. Vond het eerst juist wel fijn ergens anders een nieuw leven op te bouwen (veel gepest vroeger, geen goede band met ouders, geen fijne herinneringen aan oude omgeving) namelijk. Naar mijn oude woonplaats teruggaan is dus ook niet zaligmakend. Heb daar ook maar 1 vriendin zitten, en die gaat binnenkort ook verhuizen, en bij mijn ouders ga ik ook niet elke dag op de koffie. En nou ja, wil ook niet te snel opgeven.. Maar ik word wel een beetje gek onderhand en zie bijna de muren op me afkomen...
hey, ik herken dit heel erg, alleen dan zonder kids heb heel toevallig 15 jaar in purmerend gewoont en ben vanwege liefde verhuisd naar friesland mijn vriend heeft ptss dus we gaan nooit eens naar plekken om mensen te ontmoeten ik doe op maandag wel zumba met een leuk "kletsgroepje" maja vrienden heb ik niet echt mis dat soms heel erg!!! ik ben wel regelmatig in purmerend dus mocht je contact willen, mag je me altijd een pb sturen
heey miffy ik woon ook in friesland. en heb ook weinig tot geen vrienden. alleen ik heb wel kids een dochtertje van 2jr en 4 mnd en een zoontje van 3 weken
heey, ik zie dat jij tussen lemmer en heerenveen woont ik in noordwolde andere kant van heerenveen mocht je contact willen stuur even een pb ik sta open voor meer contact in deze omgeving
gezellig!!! ik wil wel mee hoor ps er was een ander topic op het forum wat hierop in ging door de ts, echter di is een beetje uhm.. stilgevallen, jammer! dus nu zie ik dat er hier lekker verder gekletst word al die tijd haha (blont)
@Minny: euh...haven? Ik zit niet IN Meppel op de camping hoor! Zit in Balkbrug. En nouja we komen wel vaker in Meppel als we wat nodig hebben aan spullen voor onze stacaravan. Ons slaapkamerzeil komt er bvb vandaan Joh wat lief om me meteen maar even uit te nodigen hahaha! Ik weet nog helemaal niet wanneer we die kant op komen. Morgen in ieder geval niet ivm zwarte zaterdag. Wordt ons n tikkie te druk op de weg. En Wendy is ERG goed in naast iemand af spelen (vooral torentjes bouwen tot dat ze er niet meer bij kan en ze dan omgooien op t moment ) Maar lekker knuffelen met een onbekende jongen vind ze ook erg leuk liet ze afgelope week in Artis zien (jochie begon maar mevrouw vond dat niet erg....begint dat nu al!? ) Dus wie weet hebben ze stiekem toch wat aan elkaar
Kijk maar.. Als je langs wil komen stuur maar een pb.. haha herkenbaar.. Lenn stapt in de supermarkt regelmatig op een kindje af om hem of haar te knuffelen gek ding..
hallo ik heb hetzelfde probleem eigenlijk ook niet echt vriendinnen in de buurt waar je even een bakkie kan doen. Ik kom uit almere
Wendy liet ook in Artis trouwens, een jochie van rond de 7 schrikken door zich naar hem te draaien tijdens dat we allemaal naar een langs zwemmende zeehond keken, en hem heel zachtjes en lief over zn bol te aaien. Joch keek verschrikt op en toen ik terwijl ze hem triomfantelijk aan keek zei, Ben je nou die jongen aan het aaien Wendy? Rende hij snel weg Denk dat hij niet wist wat hij hier nou weer mee moest Maareuh, helaas pindakaas. Het wordt nog even geen camping hier. Ben net ongenadig hard door mn rug gegaan terwijl ik Wendy naar me toe haalde aan de andere kant van de salontafel. Daar door heb ik haar min of meer "gelanceert" en kon nog net voorkomen dat ze al te hard met haar hoofd op de grond knotste. Even paniek al om maar gelukkig niks ergs...nouja buiten dat ik als een hunchback van de notre dam nu rond loop....
Ik heb ook 1 vriendin waar ik al vanaf de eerste dag op de kleuterschool mee omga maar dat is geen vriendin meer dat is meer een zus voor me
Meiden wat een leuk topic dit! Ik hoop dat er maar veel mooie vriendschappen door mogen gaan bloeien!
ik vroeg me af of er eigenlijk al contacten zijn ontstaan vanuit hier of vriendschappen inmiddels zelfs??
Heb een tijdje contact gehad met iemand die hier ook zat en uit Uithoorn kwam. Ze is weer zwanger geraakt maar ging allemaal niet zo lekker en uiteindelijk hield ze de boot telkens af dus is weer verwaterd, helaas!
ik heb ook niet heel veel vriendinnen maar tijdens de zwangerschap heb ik wel een hele lieve meid leren kennen en we zien elkaar nu wekelijks. ze is me nu wel erg dierbaar geworden. al bescherm ik mezelf wel want ben wel bang om mensen kwijt te raken. maar je kunt nooit genoeg vriendinnen hebben. vaak hebben mensen al genoeg vriendinnen en kom je er niet meer tussen. ik woon zelf in de omgeving van hoorn.