Ik ben 11 weken zwanger en Woensdagnacht heb ik een ontzettend heftige bloeding gehad, het was helderrood en er zaten grote stolsels bij. Ik heb ook zker een half uur op het toilet gezeten dat ik het voelde lopen.Ik was er dan ook van overtuigd dat het foute boel was. Het gekke was alleen dat ik totaal geen pijn had.. Van de verloskundige kon ik meteen naar het ziekenhuis komen, zij was daar voor een bevalling.. Daar aangekomen probeerde ze het hartje te vinden zonder resultaat. Ze hebben me toen eerst onderzocht om te voorkomen dat ze met de inwendige echo iets zouden beschadigen. Mn baarmoedermond was gesloten. Op de echo was een beweeglijk kindje te zien met een goed kloppend hartje... Iets wat ik niet meer verwacht had natuurlijk. Maar de bloeding bleef. Het kwam uit mn baarmoeder maar waarom het zo bloedde wisten ze niet. Dit kwam vaker voor zeiden ze. Omdat ik zoveel verloren had moest ik in het ziekenhuis blijven zodat ze me in de gaten konden houden. Na een nacht nog flink wat bloed te hebben verloren werd het in de ochtend ineens minder en zou ik om 12 uur weer een echo krijgen. Ze had me wel gewaarschuwd dat er geen garantie was dat het omdat het gister goed was, nog steeds goed zat en dat zo hevig bloedverlies met 11 weken geen goed teken was. Op de echo zagen we het meteen zitten, het kindje was erg beweeglijk en ze zei dat het er naar uitzag dat hij geen last ervan had gehad. Op de vraag hoe dit in godsnaam mogelijk is, antwoordde ze, het is maf, meer kan ik er niet van zeggen Dinsdag mag ik weer komen voor controle bij de gyn... Zijn er meer vrouwen die dit hebben meegemaakt? En waar een gezond kindje bij is geboren? Ben wel toe aan positieve verhalen
Jee wat schrikken meid! Heb er zelf geen ervaring mee maar wilde je wel sterkte toewensen. Hoop dat alles goed zit en blijft!
Ik heb ook erg heftige bloedingen gehad, maar dan wel een stukje later dan jij. Bij mij was de eerste keer rond de 22-23 weken geloof ik en daarna heb ik het vaker gehad. Ze hebben nooit gevonden waar het vandaan kwam en hielden het maar op een gevoelige baarmoedermond. Mijn zoontje is uiteindelijk iets te vroeg maar wel gezond geboren.
Hallo, Jeetje best heftig! Gelukkig was alles goed. Ik ben zwanger van de 2de.Ik had ook wat last van bloedverlies maar niet zo heftig als jij. ook best wel bang dat t mis was. Bij mij was t ook al met 5 weken. En na 1 1/2 dag was t over. Toch maar ff de vk gebeld en die zei een innestelingsbloeding of bruinverlies. Inmiddels krijg ik mijn broek niet meer dicht. Ik neem aan dat t wel goed zit Dinsdag de 1e echo. Spannend weer. Groetjes allemaal en geniet.
Jeetje wat heftig. Gelukkig gaat het met het kindje goed! Ik zit vandaag ook thuis van werk. Vanmorgen ook ineens bloedingen. Nu afwachten of het kindje blijft zitten. Gelukkig geen krampen hier. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan!
Thanks voor jullie berichtjes.. Ben er nog steeds er van ondersteboven Maak me natuurlijk bij ieder pijntje ontzettend zorgen.. Kessher voor jou ook spannend! Ga voor je duimen komt vast goed!
Danje wel Nu net van mijn stiefvader gehoord dat zijn toenmalige vrouw ook continu bloedingen had, die bloede meer wel dan niet..... En een kern gezond kind. Dus dat geeft wel weer even hoop. Ik kan me nu zeker voorstellen hoe erg je geschrokken moet zijn, hier ook. Ik hoop echt dat het goed blijft gaan voor je. Wel fijn dat volgende week ook weer controle krijgt, geeft extra rust! Ik hoop dat je rust vind, en probeer je niet te veel druk te maken (makkelijker gezegt dan gedaan). Liefs
Ja dat is idd lastig.. Lukt het ene moment beter dan het andere... Nou ja als die uk dit overleeft heeft is het echt een vechtertje en kan hij alles doorstaan.. Zo probeer ik mezelf maar op te peppen.. Heb je de vlos al gebeld of je niet kan gaan voor een echo ofzow.. Dat je ff gerustgesteld word?
Jeetje wat zijn jullie snel Ik zou proberen er niet te veel over na te denken. want dan wordt je knettergek. En zolang je geen hevige buikpijn hebt is er volgens mij niks aan de hand. T blijft natuurlijk spannend totdat je beeb in je armen hebt maar goed. Gelukkig gaan 90 % van de zwangerschappen goed geloof ik dus ik zou zeggen genieten maar. Kessher: Voor ons is t nog ff nagelbijten, maar t komt allemaal goed. Groetjes Meiden
ja hoor ikke. alleen was het iets vroeger. maar ik heb meer dan anderhalve week enorm gebloed. de kraamverbanden (ipv maandverband) waren niet aan te slepen. bij mij bleek het uiteindelijk een stolsel in de baarmoeder te zijn. die zo bloedde. mijn dochter is inmiddels alweer 2 jaar oud.
Ik heb bij mijn eerste zwangerschap de eerste 16 weken bloedingen gehad. Waar t vandaan kwam zijn ze nooit achter gekomen. De bloedingen begonnen met de 9 weken heb een gezonde zoon gekregen. Nu ben ik bijna 10 weken en heb gisternacht heftig bloedverlies gehad. Vk gebeld kon meteen komen voor een echo. Kindje was lekker actief. Als ik weer vaak bloedde word ik doorgestuurd naar de gync voor onderzoeken. Het is altijd schrikken maar nu weet ik ook wel dat dit waarschijnlijk bij mijn zwangerschappen hoort.
Wat fijn dames jullie verhalen! Ik weet dat ik me niet zo druk moet maken maar dat werkt natuurlijk niet ben ook ontzettend geschrokken van de hoeveelheid bloed en stolsels en heb echt een emodag Maar goed, ik ben nog zwanger, uk doet het goed... Blij als het dinsdag is
Dat wordt idd een vechtertje, das ook wel een geruststelling.... Ja had de verloskundige gebeld, vanmorgen al. Het enige advies dat ze me gaf was niet gaan werken en zeer rustig aan doen, en..... afwachten. Ik ben nog te kort zwanger voor een echo, had dit idd ook gevraagt... Wat fijn he die positieve verhalen, daar houden we ons aan vast En verder weer proberen te genieten van de zwangerschap.
Dat pept ons idd weer op Hoop voor je dat alles goed zit, luister maar goed naar de vlos en echt rustig aan doen.. Het kan ook je baarmoedermond zijn die aant het bloeden is, alles is zo goed doorbloed daar beneden... Duim voor je!
Het lijkt hier al wat minder te zijn, gelukkig. Ik hoop voor je dat dinsdag alles goed is, ik ga je volgen en zal aan je denken! liefs
He meiden, Idd lekker rustig aan doen. Gelukkig dat t al wat minder is, blijft toch heel eng, maar als je al die positieve verhalen hoort geeft t je toch weer moed. En t kan idd van alles zijn, een gesprongen adertje, een aambeitje noem t allemaal maar. Nou rustig aan en we spreken elkaar vast snel weer. Groetjes
Ook ik heb tot de 14e week ongeveer dagelijks bloedverlies gehad, nu heb ik het af en toe om de zoveel weken opeens wat bloedverlies, maar niet zulke grote hoeveelheden. Ze hebben geen idee waar het aan ligt, maar wordt er toch telkens weer wat onzeker door hoor (begrijp dus heel goed dat je je er toch druk om maakt). Met ons kindje gaat alles helemaal goed, dus probeer positief te blijven! Het komt helemaal goed.
Gelukkig! Ga je ook volgen meid en voor je duimen! Bedankt voor de reacties weer, doet me erg goed Ben nogal een doemdenker en bij het zoeken naar posi verhalen kom je een hoop ellende tegen.. Erg bedankt dus!!
Moet dit topic toch afsluiten met slecht nieuws... Een week na de bloeding klopte het hartje van ons kindje niet meer.. Het is diezelfde avond nog gekomen.. We dachten 12 weken maar het bleek al zeker 14/15 weken te zijn... Andere dames blijf hopen, het hoeft niet fout te gaan, wij hebben gewoon pech gehad...
Mijn beste vriendin heeft bij 13 weken een hevige bloeding gehad. Ze mocht toen niet meer werken en moest heel rustig aan doen. Na een aantal weken kon ze weer gewoon aan de slag en heeft ze niet meer gebloed. Inmiddels is ze bevallen van een kerngezonde dochter! Edit:, lees net pas je laatste berichtje... Wat erg zeg... Maar het hoeft inderdaad niet fout te gaan, daar heb je gelijk in. Had gehoopt dat dit voor jou ook gold... Heel veel sterkte meis!!!