Ja misschien moet ik dat eens proberen! Jaa ik zat netjes op 6x 120+4 maarjA 6 flessen is niet meer haalbaar nu ie doorslaapt Ow nou netjes Zolang! En dat verschuift vanZelf met geduld En ik mis het niet hoor! Niet snachts mn bed uit heeeerlijk!
Hihihi, nou ik zal het ook niet missen al moet ik zeggen dat mijn mannetje er vaak uitgaat omdat ik het gewoon weg niet trek... Ik heb CVS (chronisch Vermoeidheids Syndroom) en ben dus al veel moe en die nachten zijn net even wat te zwaar voor me... zeker met die eerste instrumentaties die toch best heftig zijn enzo Mag ik trouwens vragen waarom jij fv geeft? en heb je al op het pakje gekeken van nutriton ?
Oow dat lijkt me vervelend cvs! Heb je daar veel last van? Of lukt het wel? Wel fijn dat je man/vriend er snachts uit gaat En de FV ehh jaa... Ik had niet echt HET gevoel van jaaaaa! Ik ga bv geven! Had meer zoiets... Hmm een kind aan je tiet.. Ner dankje Wat geef jij eigenlijk? Of heb ik dat gemist.... Nee heb nog niet gekeken*schaam* haha heb net die kleine in bad gedaan.. En nu vanaf 13.25 fles.. Waarvan ie nu pas 75 op heeft!!! En hij is toch echt klaarwakker.... Owjaa en hij had echt echt honger
Hoi hoi. Mijn jongste wordt dan weliswaar alweer bijna 4 maar ik zal nooit vergeten dat hij echt een uur over zijn flessen kon doen. Wat bij ons de oplossing was is de dop van de onderkant van de fles wat losser draaier en als het dan te snel gaat weer iets aandraaien. Alleen wel een tip, vergeet de dop dan niet weer aan te draaien als je de fles omkeerd.
Haha jaa wad het zo erg? Jaa die dop heb ik ook al losgesraait.... Helpt ook niet Haha en ben idd wel eens vergeten om m weer dicht te draaien
Ik geef ook flesvoeding dit ivm mijn CVS... Ik zou toch eens advies vragen aan je huisarts, het consultatie bureau of iets dergelijks mij is namelijk verteld dat ze echt niet langer mogen doen dan 20/30 min voor een fles... kan je je consultatie bureau niet mailen? wij wel namelijk dat is echt ideaal vind ik dan tenminste... Ik verwacht mijn mannetje ook voor zijn flesje nu (laatste was om 10.30) maar heb hem nog niet gehoord... hihi ben echt heel benieuwd wat er nou op dat pakje nutriton van je staat dus als je straks gekeken hebt even laten weten hoor
Goeie tip haha! ik probeerde laatst die Difrax flessen maar ik vind ze een ramp Ik gooide alles over hem heen en hij liet zelf ook alles uit zijn mond lopen... haha
Ja ik vond het echt een ramp aangezien hij vrij warm zijn melk wilde hebben. Maar van de 1 op andere dag was het voorbij. Niet door het losdraaien van de dop hoor want i.p.v. dat hij er een uur over deed was het nog een 1/2 uur maar dat vond ik al heel wat. De andere 2 waren altijd na 10 minuten klaar. Nu een paar jaar later hebben we logopedie voor hem en blijkt hij een zwakke mondmotoriek te hebben, dus zal me niks verbazen dat dat ook ten grondslag lag aan het feit dat hij zo lang over zijn flessen deed.
Misschien ook nog een idee? verschillende flessen uitproberen maar misschien ook verschillende temperaturen? Mijn mannetje maakt het niets uit namelijk warm of koud zolang hij maar te eten krijgt hihi
Maar dat kan toch niet de bedoeling zijn van die flessen? Ik moet zeggen wij voeden eigenlijk vanaf dag 1 met Avent en die bevallen me echt heel goed!
Ik was met Karsten ook begonnen met de Avent flessen want die gebruikte ik ook voor de anderen maar die moest hij al helemaal niet.
Hahaha ook hier doorweekte slabbers Verschillende flessen ook.. Van avent.. En een goedkope.. Maar hij kan niet drinken met die spenen hoor... Haha En snap er echt niks van want hij heeft altijd uit deE flessen gedronken en ging altijd goed Jaa hier maakt de temp volgens mij ook niet uit hoor... Soms is t warmer dan de andere keer.. En nu na 50 minuten is ie eindelijk op! Op 30cc na Maarja die fles is nudus ook hartstikke koud haha en toch dronk ie t net nog
Owjaa en heb trouwens t cb al 2x gebeld met mn vorige probleem... Toen dronk ie elke keer maar 70 ofzo toen ik flessen gaf van 120 en haar antwoord was.. Jaa je geeft wel veel! En hij geeft duidelijk aan genoeg te hebben ik zou ewoon maar 6x100 geven.. Njaa dat heb ook geen nut als ie er toch maar 70 van op drinkt... Dus steeds maar blijven proberen.. En daarna nog een x gebeld ook eerlijk gezegd dat ik dat advies noet had opevolgd... Voor ze dalijk weer met zoon advies kwamen Maarja... Ik had er dus niks aan
Ons meisje doet ook lang over de fles! Ook in slaap vallen.. Ik heb op advies van het cb een gaatje bij geprikt in de speen. Een speen met groter gat ging nl weer te snel! Met dat extra gaatje ging het veel beter! Ik gebruikte toen avent flessen, weet dus niet of deze tip ook handig is voor difrax? Je kunt dat doen door een naald te steriliseren en dan door de speen te prikken. Overigens drinkt zoë nu uit dr. Browns flessen ivm krampen en ik durf in deze speen geen gaatje te prikken omdat ik bang ben dat de krampen dan weer erger worden dus nu zijn we weer lang met de fles bezig. Wat hier dan wel eens helpt is al genoemd, over de muis van de handjes wrijven, verschonen tussendoor en een beetje kietelen..!
@ inge88 Dat zou ik ook nog eens kunnen doen ja! Alleen een naald is wel heeeel dun natuurlijk.. Maar dt werkt wel goed genoeg?
Nutriton mag vanaf de geboorte: staat zelfs op de voorkant van de verpakking! Ik wilde op een gegeven moment ook een M-speen kopen, maar de verkoopster bij de prenatal raadde me dat nog af, omdat die echt voor wat oudere kindjes zijn. Ze zijn namelijk ook wat langer en dan komen de spenen dieper in het mondje. Als het mondje nog wat te klein daarvoor is, kan een kindje soms gaan kokhalzen. Ze raadde aan om het gaatje van een S-speen te vergroten, door hem na het uitkoken koud te laten worden met een sateprikker erin. Of inderdaad een 123-speen en dan de variëren met de stand. Je moet dan even uitzoeken welke stand voor je kind het fijnst is (wat kan variëren op verschillende momenten op de dag, of zelfs tijdens de voeding).
Haha wil ik net op de verpakking kijken... Denk ik huh.. Haha ik heb het nl in een bakje gedaan.. En de verpakking weggegooid haha Oww dan ga ik dat met die sateprikker ook ff proberen! Moet je dat elke keer na t uitkoken doen of gewoon 1 keer.. Kook t maar eens in de 2 weken ofzo uit daar niet van... Hij kokhalst gelukkig niet met de M speen En dt gaatje 1 van die 1.2.3 speen.. Vind ik best groot! In verhouding met de s of m speen...