Ik ben nu een paar dagen volledig kv aan het geven. Sinds een paar dagen is ons meissie (5 weken oud en 8 pond) 's avonds erg huilerig. Overdag is ze goed te pas en dan krijgt 120/4. Ze heeft gister 5 voedingen overdag gehad en 2x 60cc 's nachts (omdat het zo snel na de laatste voeding was, hebben we haar 60cc bijgegeven). Heb het gevoel dat ze 's avonds (laatste 2 voedingen) meer wil drinken, kan ik dan bijv ook 150cc geven? Of zal dat teveel zijn of zal ik eerst 1 fles ophogen. Ze doet ong 12min over zo'n fles. Ze stopt nml wel haar vuistjes in haar mondje en is aan het zoeken. Maar af en toe valt ze ook in slaap van moeheid.
ik maakte grotere flessen als ze ze helemaal leegdronk. dus ik zou verghogen en je zal wel zien of ze meer drinkt dan of niet. ik geef nu altijd 180/6 ook al weet ik soms op voorhand dat ze maar 130 cc drinkt. tegen het huilerig zijn savonds, dan geef ik het badje en dan valt ze er na in slaap in het park/box succes
Nou ze heeft net bijna 150/5 opgedronken en nog niet slapen... Denk dat ze weer oververmoeid is geraakt. Ze heeft er ook wel 20min overgedaan. We wachten af wat deze nacht gaat brengen....