Zit er even doorheen :(

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door xxisoldexx, 9 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Ik ben 24 uur per dag verschrikkelijk misselijk en moe. Ik kan het nog maar net op brengen om een paar uur te werken maar verder lig ik bijna alleen maar op de bank of op bed.Voor me zoontje zorgen doet mijn man bijna alleen maar. Bij mijn zoontje had ik dit de eerste 20 weken. :(

2. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

ach meid....! Ik zelf ben ook iedere dag misselijk....alleen al de gedachte aan bepaalde etenswaren maken dat ik bijna onderuit ga! Tel daar hoofdpijn bij op en je begrijpt waarom ik het liefst de hele dag in bed zou willen liggen. Werken gaat totaal niet, je wilt niet weten hoe ik me daar voel....! Ik wens je heel veel sterkte, wat mij wel help is het buiten zijn. Een eind lopen of fietsen. Misschien woon je aan het strand? Uitwaaien kan enorm helpen weet ik inmiddels uit ervaring. Daarnaast zou je ook eens bij de drogist kunnen kijken voor homeopatische middeltjes tegen misselijkheid (gember bijv.).....

3. spannendetijden

spannendetijden Fanatiek lid

9 jun 2008
    4.817
    830
    113
    medewerkster management ondersteuning ( en daarbij
    bij mn grote liefdes
    lieve xxisoldexx
    wat een ontzettend vervelende situatie meid!!! kan me voorstellen dat je er ff doorheen zit!!!
    ik heb zelf geen ervaring met zwangerschapsmisselijkheid maar,...een goede vriendin van mij was van haar eerste kindje heeeeel erg ziek en pas in de 4e maand ofzo krijg zij tabletten van de huisarts tegen de misselijkheid en die hielpen! bij haar 2e kindje wist ze al snel dat ze zwanger was omdat ze weer zo ziek was en ze kreeg vanaf 5wk die zelfde pillen en heeft een top zwangerschap gehad en erg genoten!! dus misschien is het wat om dit voor te leggen aan je huisarts!! er zijn wel degelijk middeltjes voor hor!!!
    succes iig!

4. xxisoldexx

xxisoldexx Fanatiek lid

1 apr 2009
    1.538
    4
    0
    Dank je wel voor je reactie!
    Er is helaas maar 1 medicijn die je mag en die heb ik al. Helaas werkt het bij mij niet. Vanaf 14 weken zou ik eventueel een andere medicijn mogen. Nu neem ik af en toe een slok cola en dat werkt gelukkig wel een beetje. Ik moet gewoon even doorzetten, het is maar een paar maanden op een heel mensenleven. Wat je er voor terug krijgt is zoveel meer waard.

Deel Deze Pagina