hoi hoi, Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lichaam!!! voor mijn miskraam had ik netjes elke keer een cyclus van 28 dagen. na de miskraam werd dit een cyclus van 32 dagen, en volgens de calculator zou ik dus zo rond vandaag de innesteling hebben. ik had vanmorgen wat kramp en licht roze bloedverlies. dus ik dacht, he misschien is dit wel daadwerkelijk een innesteling, maar helaas vanmiddag werd het helderrood bloed en voelt het als een ongesteldheid, maar dus wel al in dag 24 van de cyclus, oftewel mijn cyclus is nu weer heel onregelmatig. Moet ik dan maar gaan tempen om te kijken wanneer ik een eisprong heb? hoe gaat dat in zijn werking? groetjes sandra
Wat vervelend van je miskraam meis, hopelijk mag het snel wel goed gaan Op deze site staat heel goed uitgelegd hoe het tempen in zijn werk gaat. Je begint op de eerste dag van je cyclus (als je er net na zit heeft het ook nog wel zin. je temp het liefst elke ochtend op de zelfde tijd, voor het opstaan. na je eisprong gaat je temp omhoog. Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting succes
Bedankt voor de link naar de website,maar ik kan helaas zeer slecht engels, dus dat gaat mij niet lukken.
wat een baal voor je. het is kort geschreven het volgende Je meet elke dag rond dezelfde tijd je temp en dat kan je in de computer zetten zie link onder mijn handtekening. ( zelf even een login aanmkaken). als je temp met minimaal 0.2 graden omhoog gaat en 3 dagen hoog blijft dan heb je je ei gehad. computer geeft het ook aan heel lekker makkelijk. ik hoop dat je ei snel zult vinden. voor ik het vergeet te melden je moet je temp wel in bed meten voordat je iets gaat doen. er staat nog veel meer in het onderdeel temp kaartje sterkte