Soms wou je dat je geen huisdieren had...

Discussie in 'De lounge' gestart door Gentle, 21 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Grrr, mijn kat is een #$%$%$^#$

Lig ik me net helemaal te ontspannen op de bank (hoop mijn baby een keertje te voelen de komende weken), is mijn man naast mij achter een tafeltje aan het stofzuigen. Blijkt dat de kat daaronder zit en gek wordt. Hij neemt een enorme sprong, op de bank en vervolgens MIDDEN OP MIIJN GEZICHT en rent dan hard weg.

Aauauauauauauauaauau!

Ik heb een enorme kras over mijn gezicht, vanaf mijn ooghoek (nét niet in mijn oog) naar beneden tot de hoogte van mijn mond! Echt een snee over m'n gezicht... Nu heb ik volgende week ook nog een feestje van m'n ouders. Ziet er toch niet uit? Grr, soms zijn ze lief, soms zijn ze grappig, maar soms kun je ze echt...

Nog meer dierenliefhebbers met minder liefhebbende momenten?

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij hadden 2 poezen en we hebben ze regelmatig even vervloekt. Met name het vrouwtje, die piste en poepte overal soms om maar aandacht te krijgen.
    Onze hond is soms ook erg irri maar als ie dan 's avonds lief bij je ligt en je zo schattig aankijkt, kan ik moeilijk boos blijven. Voordeel is wel dat hij niet verhaart, grrr... wat heb ik daar een hekel aan!
    Onze poezen zijn helaas doodgereden en we missen ze best wel maar voorlopig voor ons niet weer.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh je bedoeld van die momenten dat je thuis komt en ze heel enthausiast op je af komen rennen...tot t moment dat je ineens door krijgt dat ze niet op JOU af komen rennen maar 1 van de kinderen...en jou daarbij finaal om kegelen in die krappe smalle gang?

Of dat je visite hebt en die krengen even lekker buiten in de tuin aan t spelen zijn geweest (want binnen gaat niet en ze waren zo enthausiast...). Jij doet de deur weer open want ze zijn uitgespeeld....DACHT JE...1 kegelt je enthausiast mee naar binnen en de andere kleinere variant raced linea recta naar de visite om met grove modderpootjes de bank en de visite te vertrappelen :oops:

Nee hoor snap werkelijk niet waarom je ze soms ik weet niet wat aan wil doen... :)

Word hier op t moment vaak lichtelijk agressief van de grootste...dan heeft Wendy een jengel bui en dat gaat al door merg en been...gaat dat beest nog ff gezellig mee liggen jengelen ook!

JAAAaja erg schattig datie zoveel om de baby geeft ja.... *pakt t volgende paracetamolletje*

4. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Dat heb ik met de kip, is wel gezellig hoor zo'n beestje in de tuin maar niet als ze in het weekend heel vroeg even keihard zit te tokkelen :evil:

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    mijn lieve hondje heeft net weer op het bed geplast... zucht

6. valhalla

valhalla Niet meer actief

Argh, onze katten! De ene verhaart verschrikkelijk (van dat heel fijne haar) en is een ongelofelijke schooier en kegelt daarbij van alles van de bank...

Weer een ander nam vroegah wel eens een duif of muskusrat mee. Dood. Moest lekker opgegeten, binnen. Afgekloven pootjes in de voerbak. Of een 6 weken dood konijn. Nu moeten ze anderhalve meter springen om binnen te komen, sindsdien geen ellende meer in die zin.

Eentje weet dat ie door het badkamerraam naar binnen moet, maar gaat altijd keeeeiiiihard zitten mauwen voor de voordeur. En aangezien die altijd wel op enig moment opengaat, vindt ie dat ie lekker moet blijven mauwen.

Onze konijnen waren onder een meter beton en kippengaas doorgegraven, en zaten bij de deur voor de voordeur. Onder de grond, dat dan weer wel.

Onze kip heerst wel, maar inderdaad, 's ochtends om 5 uur is vroeg voor een kippenserenade...

Ja soms denk ik :evil: ARGHHHH *hoofd tegen muur slaat* maar eigenlijk zijn ze ook wel heel erg lief, en ze bedoelen het niet lelijk :D

Hou wel van mijn beestjes :D

7. Trees

Trees Niet meer actief

De buit van onze bijtgrage pup van de afgelopen weken:
    Drie afstandsbedieningen
    Eén mobiele telefoon
    Twee hondenmanden
    Drie stuks kleding
    Eén kamerplant
    Meer dan genoeg boeken en tijdschriften.
    Een hap uit de bank
    De hoekjes van alle houten meubelstukken in huis
    Ontelbare kapotgescheurde vaatdoekjes, theedoeken, handdoeken enz.

En dan kijkt ze me weer aan met die lieve trouwe hondenogen van haar en dan ben ik weer verkocht *zucht*

8. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Oh, blij dat ik niet de enige ben! Je kunt ze nog zoveel leren en afleren, maar af en toe hoef je ze even niet.

Gek he? Dat we toch nog zoveel van ze houden! Hoe hij dan nu weer met z'n pootjes ligt te wiebelen in een diepe slaap, waarschijnlijk aan het dromen over wilde avonturen (in mijn gezicht ofzo!)... Heel schattig...

9. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Als mijn lieve franse bull weer eens door een goede film heen snurkt kan ik hem wel even weg wensen. Hij laat ook onwijs vieze scheten. Het is af en toe echt nodig om de schuifpui open te zetten :sick:
    Helemaal leuk als we visite hebben.

Verder is het echt een mega lieverd hoor, zou hem voor geen goud echt willen missen.

10. Gezond

Gezond Niet meer actief

Oooooh je bedoelt dat ik voor de zoveelste keer nieuwe sokken kan gaan halen omdat onze kat mijn sokken voor de helft heeft opgevreten?

Of dat ik net de berging heb schoongemaakt en dat ik daar binnen kom en nog nooit zo een ravage gezien heb?

En dat ie voor de zoveelste keer naast de kattenbak heeft gepoept terwijl de kattenbak toch echt wel schoon is?

En dat ie mijn vlees van het aanrecht heeft gejat? Of het brood wat net ligt te ontdooien?

Of dat ie zich te goed doet aan mijn heeeeerlijke pan net gekookte spaghetti?

Nee hoor.... dan ben ik nog net zo vrolijk als maar kan.... GRRRRRRRRRRR....
    Dan vraag ik me wel af... hoe ver kan ik gaan totdat het mishandeling gaat heten...

Nou ja... natuurlijk doe je dat niet... maar dat zijn echt wel momenten dat ik me idd afvraag waarom ik een kat heb@!?!~?@#$@^&^&*

11. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik heb ook een keer zo gelopen met enorme krassen in mijn gezicht!
    Ik lag toen ziek op de bank en de katten waren
    aan het spelen en 1 sprong zo over de leuning heen in mijn gezicht! Nou ik heb toch een potje staan gillen! Dat deed pijn! En het zag er niet uit!

12. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oh ja soms..... :rolleyes:
    3 langharige katten die onwijs verharen en snachts flinke herrie kunnen maken. Of een pup die zijn poep nét niet kon ophouden en maar midden in de woonkamer ging schijten....

Grrrr :evil:

Gelukkig zijn ze heeel vaak wel heeel lief :D

13. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

goh wat heb ik dan een lief katje :) al 2 jaar in huis, nergens geen last van, zo te zien heb ik echt geluk :):)

* of het komt nog *

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja in het weekend heb ik een natuurlijke wekker..... dan begint er gewoon rond 8 uur a half 9 een hond te blaffen in de kennel (Vrouwtje/baasje, wil graag naar buiten toe) Maar ja, dat stramien zit er ook gewoon in, aangezien mijn vriend de honden altijd uitlaat direct nadat ik naar mn werk vertrek.... en dat is dus eigenlijk altijd rond kwart over 8.

Of dat ze vinden dat er geen mensen of auto's achter over het terrein mogen lopen/rijden.... wij huren het voorhuis van een boerderij en de boer komt natuurlijk ook nog wel eens langs..... En ja, dan heb je al dertig keer gezegd, dat ze "hun bek moeten houden" .... de 31`ste keer moet je het gewoon weer zeggen.

Maar net wat mn voorgangers zeggen.... als ze dan lekker opgekrult aan je voeten liggen ofzo.... dan heb je dat er allemaal voor over.

Oh ja.... blauwe plekken, kleine bijtwondjes (omdat ze net je duim meepakken met de bal), lompe acties etc..... ja het hoort erbij met onze honden.

15. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Soms wel ja hahaha!

Als je:

-net gedweild hebt en ze met modderpootjes binnen komen
    -s`morgens vroeg in het donker in een verse drol staat
    -in het bos loopt en ze lopen weg,loop je daar als een debiel achteraan
    -in je zwarte kleding 1000-en witte haren vind
    -s`nachts wakker wordt van kotsgeluiden en ziet dat ze weer wat opgegeten hebben dat niet voor consumptie geschikt is
    -je lieverd lekker in de paardenstront ziet rollen en nog mee naar huis moet in de auto

Maar ik hou zoooooo veel van ze!

16. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Wij hebben 2 katten waar we gek op zijn. We willen ze voor geen goud kwijt.
    Het zijn lieve schootkatten....Maar soms....zijn ze ook niet zo lief....

Een van onze katten vindt het bijvoorbeeld altijd nodig om haar nagels in onze stoffen bank te zetten. Terwijl een paar meter verderop een enorme krabpaal staat.

De ander heeft soms zijn "ontplofmomenten".... Kom je 's ochtends beneden, kat "ontploft". Dat wil zeggen: de hele bank onder de kattenhaar.

Verder braken ze af en toe een haarbal uit.

Maar voor de rest... zijn het schatjes! Als we thuiskomen uit ons werk, zitten ze altijd achter het raam op ons te wachten. Als we op de bank zitten, vleien ze zich heerlijk spinnend tegen ons aan, soms "ompoten" ze ons. Dan krijg je een poot om je schouder heen en af en toe een kusje (likje) op je wang.

17. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik heb een rooie kat,die slaapt nacht's bovenop me. Als ik dan wakker word van een raar gewicht steekt ze d'r pootje naar me uit en tikt tegen mijn wang. Das wel ff schrikken! Verder heb ik een blauwe pers die ontzettend veel pluisjes achterlaat en mijn vriend noemt haar daarom 'Het Mormel' Gelukkig wel voor de gein. mijn zwarte kat Cheops is het normaalste van de 3,oke ze speelt met elastiekjes en wattenstaafjes maar het kon erger...

Maud77,veel herkenbaar! Vooral het kotsen,de haren en modderpootjes :D

18. randi

randi Niet meer actief

mijn poes minouch is een schat van een poes maar ze is zo verzot op water enja kuisen met haar in de buurt lukt dus echt niet want madam vind het toch zo leuk om half in de emmer te hangen en met haar poten in het water te spetteren. wil ik een bad nemen moet ik de deur op slot doen want anders springt ze op de klink, deur open, en neemt ze een duik in bad om er dan direct weer uit te springen en ik kan gaan dweilen. afwassen is ook zo'n leuk moment, vooral het schuim van het afwasmiddel is zooooo aanlokkelijk. voor de rest is het een schat van een poes hoor :)

19. Pruppeltje

Pruppeltje Actief lid

28 nov 2008
    309
    0
    0
    Wij waren een tijdje geleden een partij sokken kwijt. Bij het stofzuigen vond ik zeker 15 paar onder het bed :confused: :confused:
    Onze kat heeft weer iets nieuws ontdekt, zucht. Als er een sok op de grond ligt (vriendlief slingert ze altijd rond) moet de kat ze gelijk verslepen onder het bed.
    Sindsdien let ik er op dat ik geen sokken heb slingeren, maar als de kast op een kier staat kruipt ze er in en steelt daar de sokken dan maar.

Ook een keer een mega grote trui kwijt geweest. (zo'n lange wollen wat je met legging draagt) Overal gezocht, ik dacht kijk eens onder het bed, en ja hoor :rolleyes: :rolleyes:

20. Sewgirl

Sewgirl Actief lid

16 nov 2007
    401
    0
    0
    Nou met mijn hond heb ik het niet zo, maar mijn ene kater die is zoals wij zeggen een beetje gehandicapt. Hij deed een hele tijd piesen buiten de bak en ook weleens poepen en nu zijn we wat vaker thuis en doet ie het niet meer. Het was dus echt een aandachtsprobleem,onze andere kater deed het niet. En haren, zoveel haren, maar we zijn zo dol op ze we kunnen ze voor geen goud missen. En straks wordt het alleen maar drukker want dan komt onze Golden Retriever pup bij ons en die moet natuurlijk nog alle fases door en is nog niet zindelijk, dus dat wordt heel druk, maar wel gezellig.

Deel Deze Pagina