Hey allemsal! Ben erg benieuwd naar welke sport jullie beoefenen? En hoe vaak jullie dit doen? Zelf zwem ik 1 keer in de week 1,5 uur baantjes trekken, maar wil toch nog een sport erbij gaan doen, maar ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en ideeen! Liefs
En doe je dat al lang? Hardlopen lijkt me erg leuk om te doen, omdat je volgens mij snel verbetering ziet, maar het begin lijkt me erg zwaar.. Tips om ermee te beginnen? Liefs
Via internet kan je hardlooplessen downloaden. Een vrouw verteld je dan wanneer te gaan rennen en wanneer even rustig te lopen etc. Ik geloof dat het "start to run" heet. Je hoort ook gewoon muziek tijdens die lessen.
Ik doe aan paardrijden, zo'n drie keer in de week een half uurtje. Ook willen mijn vriend en ik binnenkort weer tennislessen nemen. Ik kan opzich wel tennissen maar wil mijn techniek weer wat verbeteren.
Euh Bankhangen, is dat ook een sport? Nee even zonder gekheid, ik zwem 2x per week, gebruik 3x in de week de hometrainer en in de zomermaanden skate ik iedere avond ongeveer anderhalf uur per dag.
ik ben vorig jaar april idd ook met een start to run programma begonnen. had 0,0 conditie binnen 3 maanden hield ik het 15 min vol.nu ga ik elke x een haf uur hardlopen en doe af en toe een wedstrijd.
Sport kun je dat eten? Hihi....nee het gaat erg slecht met mij en sport...maar als de kleine er is gaan we er weer volop tegen aan...buikspiertjes trianen etc...maar als ik nu kijk vrees ik dat het nooit meer goed komt met mijn buik...
ik deed aan fitness bijna elke avond een uurtje soms 2.. maar nu ff niet zit er helemaal door heen veel werken enzo. ben te moe om nog eigenlijk te gaan sporten.... maar wil het wel weer gaan oppakken maar niet elke avond...word mij teveel hihi gr samantha
Yoga oefeningen ( de 5 tibetanen) 3x in de week hardlopen Bijna elke dag 15 minuten touwtje springen. Hardlopen vind ik geweldig. Ik begin nu al verslaafd te worden. Ik raakte op een gegeven moment in trance en dat was heerlijk.
Ik doe sinds 3 weken Zumba, 1x per week....echt super! Hiervoor liep ik 2x per week hard maar door liesproblemen ben ik hier mee gestopt. Ik liep wel hard bij een loopschool omdat je hardlopen toch moet leren ( zegt men)
Ik doe aan Zumba en Salsa sport. Allebei 1 per week. Thuis doe ik ook aan Zumba! Ik probeer dit 2 keer in de week te doen, 1 uurtje Liefs Nikkie
1x per week moderne dans en elke avond thuis kwartier-half uur buikspier- en bilspieroefeningen en een beetje yoga.