Hallo allemaal, Wij kwamen er vorig jaar met 11 weken achter dat de baby met negen weken al dood was. Met medicijnen en curratage tot gevolg want me lichaam bleef zwanger. Nu eindelijk weer zwanger dinsdag ben ik zesweken en twee dagen en krijg ik al een echo ben blij maar soms zo zenuwachtig hoe kom ik daarvan af? Want voel me dit keer anders en diep van binnen heb ik best veel vertrouwen maar nu doen me borsten minder zeer wel Buik nog opgezwollen. Help een onzekere moeder.
Heej, ken het gevoel maar kan je geen tips geven. Vorig jaar ook bij 9 weken het hartje gestopt en dit keer ook constant zenuwen en me eigen gek lopen maken. Extra echos gedaan en was ik weer voor 1 dag gerustgesteld maar helaas dat gevoel blijft tot je wat verder in de zwangerschap komt en dan die 20 weken echo weer. Probeer er toch alleen van te genieten maar makkelijker gezegd dan gedaan
Hej meid elke zwangerschap is anders. Ik voel me nu ook heel anders dan bij de vorige zwangerschappen. Ja dat zenuwachtig gevoel hoort er gewoon even bij daar loop ik nu ook al een paar weken mee, doe je niks aan. Probeer leuke dingen te gaan doen en er niet te veel aan denken.