Soms zo bang mijn baby te verliezen...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door DeeLighT, 3 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    ik had dit ook heel erg in het begin hoor ik stond regelmatig aan der bedje om idd te kijken of ze nog wel ademde nu is het een stukje minder geworden maar ik kijk nog wel af en toe en dat terwijl alles hartstikke goed gaat hihi

2. Dana

Dana Niet meer actief

ik kan alleen maar zeggen, zooooo herkenbaar!!

3. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Jo79, wat erg..... lijkt me zo heftig om zo iets van dichtbij mee te maken. Niets kan zo'n verlies toch verzachten?

Tothemoon, veel dingen die je schrijft zijn herkenbaar. De scenario's, de letterlijke beelden die je voor je ziet. In mijn fantasie/angst zijn we ook al ontelbare keren van de trap gevallen, onder de hete thee gekomen, met hoofje in matras gerold, op de grond gevallen, gestikt in speelgoed of slijm etc etc.

Loki, ik ben al sinds de eerste zwangerschap schrikachtig bij iemand anders in de auto.

Gijsje, kan het me voorstellen! Ben onlangs nog met onze jongste geweest omdat ze zo eng hoestte dat ik dacht dat ze stikte in dr slijm, duurde al 3 weken ofzo. Niks aan de hand verder, maar toch...

4. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Heeeel herkenbaar! Ik kijk nog steeds wel eens of ze nog wel ademt, al is het wel stukke minder geworden. Heb ook soms gekke gedachten dat ik struikel en haar laat vallen etc.

Moet er ook niet aan denken dat haar iets overkomt. Berichten over die vrouw waarvan haar 2 kindjes verdronken maken me gewoon echt misselijk, wat een ellende.
    Ik ben ook soms bang dat ik zelf dood ga, en dat ik haar dan niet zie opgroeien en niet weet hoe ze terecht komt..

Bah, moet maar gauw naar een ander topic want word er alweer naar van.. :(

5. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

een van de redenen dat ik nog steeds doodsbang erbij zit als ik hem brood geef, met mijn gezond verstand weet ik dat er volgens mij nog nooit iemand gestikt is in brood, maar als hij dan af en toe plots gaat kokhalzen schrik ik me rot, stel dat het blijft zitten en hij erin stikt! Ik hou zo vreselijk veel van hem, maar ik kan hem niet altijd op elk moment van de dag beschermen, vooral als hij ouder wordt, dat vind ik helemaal eng...

6. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

en als hij plots te lang slaapt, langer dan normaal, ga ik ook meteen checken of hij nog ademt en maak hem vaak genoeg juist daardoor wakker :p

7. star2

star2 Fanatiek lid

16 jul 2010
    1.641
    1
    38
    Mama ;)
    Leiden
    Heel herkenbaar, ga ook constant bij hem kijken! Vorige week was ik bij m'n schoonouders daar slaapt hij nooit langer als een half uur, 3 kwartier, (zowieso niet bij een ander) en toen was hij na 3 uurtjes nog niet wakker.:( M'n schoonmoeder en ik liepen al steeds om de 5 minuten naar boven om te kijken bij hem. Hij lag gewoon heerlijk te slapen, maar toch zit je niet lekker omdat hij dit anders nooit doet.

Deel Deze Pagina