partner ook last van zwangerschapskwaaltjes?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sandhya, Oct 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    hoi hoi

ik vroeg mij af of jullie partner ook last heeft van zwangerschapskwaaltjes?
    klinkt misschien een beetje raar maar het bestaat ec ht, mn partner heeft soms ook van die rare gevallen van een zwangerschapskwaaltje...pijn in zijn onderbuik, zere voeten en benen, pijn in zijn rug waar ik het ook heb, meer eetlust..knorrig

ben erg benieuwd!

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb er over gelezen ja, dat is een of ander syndroom. Nee mijn man heeft daar (nog) geen last van. We zijn allebei net gestopt met roken dus daardoor heeft hij wel wat kwaaltjes.

Maar ben ook wel benieuwd naar of de rest het herkend

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Haha, ja ik wist dat het bestaat. maar mijn mannetje heeft het niet.

Hij heeft wel al een half jaar een grotere eetlust en striea (ofzo) op zijn buik sinds 2 maanden. :D

Ik heb nog geen striea, dus het is reglmatig , heoeel maanden moet jij nou nog schat?

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik heb er ook van gehoord maar mijn man heeft er ook geen last van, grappig, mij benieuwen of er nog meiden zijn bij wie de man het wel heeft :)

5. sivlie

sivlie Lid

Mar 26, 2008
    60
    0
    0
    Grafisch vormgever
    Waalwijk
    Mijn mannetje doet inderdaad goed met me mee!
    Heeft in het begin behoorlijk hoofdpijn gehad, is een aantal kilotjes aangekomen en nu is hij zo dement als het kan zijn! hahaha
    Wel heel lief hoor, hij maakt zich behoorlijk zorgen om ons, maar doet het uitstekend!

Groetjes

6. Foxter

Foxter Niet meer actief

Couvade syndroom heet dat dacht ik. Gelukkig heeft mijn man het niet :)

7. Karien

Karien Actief lid

Sep 16, 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Haha mijn man is net als mij zwanger haha.
    Last van ochtend misselijkheid echt zo lief!
    Hij heeft meer last van misselijkheid dan dat ik heb hahaha.

8. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ja, hij zit ook op en roze wolk en krijgt ook een buikje! (Oh, zo lekker pesten is dat! Schat, je moet echt oppassen he!). :)

9. Sandhya

Sandhya Bekend lid

Aug 14, 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    :D haha ben blij dat het bekend voorkomt ik dacht nog voordat ik het had gepost..shit straks heeft niemands partner er last van..hihi!

10. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Ja hoor, die van mij heeft nesteldrang. Opeens helemaal in de stress dat de babykamer klaar moet terwijl hij normaal nooit zoveel haast heeft met klusjes. Bij Hugo had hij dat ook. Op een gegeven moment moest toen zelfs zijn auto helemaal tiptop gewassen, gestoft en gezogen worden (is ook een zeldzaamheid :D ).

Mijn moeder heeft wel eens verteld dat mijn vader er ook aardig wat kilotjes bij heeft gekregen toen m'n moeder zwanger was van mij. En dat terwijl mijn vader totaal geen aanleg heeft om aan te komen.

11. kvptje

kvptje Fanatiek lid

Dec 31, 2006
    1,156
    1
    0
    huismamma!!!
    Vlaardingen
    Of hij kwaaltjes had weet ik niet, maar hij heeft wel meegezwangerd bij de 2e zwangerschap... Ik ben uiteindelijk 8 kg aangekomen en hij 10!

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Die van mij heeft last van zijn hormonen ;)

13. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Heel herkenbaar.. Mijn lief had rugpijn, meer eetlust, spanning (later nog veel meer voor de bevalling terwijl ik daar helemaal niet mee zat) en op een gegeven moment kreeg hij zelfs nesteldrang (ook daar had ik helemaal geen last van :( ) Inmiddels is onze zoon er... zijn hormonen zijn gekalmeerd, die van mij (nog) niet :rolleyes:

14. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Wij hebben vanochtend samen op de schaal gestaan en ik ben deze week 1 kilo bijgekomen en hij 2,5, dat is toch om je te bescheuren! Hij wist niet hoe snel ie het huis moest verlaten, haha! :)

15. Birdie

Birdie Bekend lid

Sep 16, 2008
    528
    0
    0
    Het enige wat mijn man afgelopen weekend deed was een zakje geraspte kaas in het keukenkastje stoppen! Ik moest zo lachen! Dat is juist een actie van een zwangere vrouw, niet van de man! :) :)

16. Kikker

Kikker Lid

Sep 12, 2007
    45
    0
    0
    juf
    Breda
    Nou die van mij heeft nesteldrang in de ernstigste vorm, hihi! Maar je hoort mij niet klagen! :D

17. supershiva

supershiva Actief lid

Jul 9, 2008
    172
    0
    0
    flevoland
    mijn schat heeft een enorme nesteldrang (net als ik) we zijn net onze slaapkamer wezen opknappen, en de hal boven en zometeen de kinderkamer. :D
    wat een scheet! 8)

18. Nala

Nala Fanatiek lid

Oct 29, 2005
    1,236
    1
    0
    Groningen
    Haha grappig om te lezen. Wist helemaal niet dat vaker voorkwam.

Share This Page