Soms zo moe van moederen (klaagverhaal)

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door DeeLighT, 25 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marbloempje

    Marbloempje Actief lid

    6 okt 2017
    259
    126
    43
    Vrouw
    Ik snap je volkomen ts en het lijkt mij heel frustrerend voor je als het je teveel wordt.

    Ik lees uit je verhaal dat je kind best wel driftig kan zijn en een pittig karakter heeft, zo is mijn dochter ook.

    Ik kreeg wel een tip van de kinderarts dat ik haar wat meer aandacht moet geven op een dag, dus 10/15 min echt een op een met haar wat doen en wat zij ook leuk vindt of soms bedenk k dan een activiteit en dat doen we dan samen. En ze heeft stamdaard ook een dag in een week papa dag, dan is ze de hele dag met haar papa.

    We merkten dat haar gedrag echt minder werd,.momenteel ben ik ziek en kan ik haar soms niet de volledige aandacht geven en dan begint ze weer driftig gedrag te vertonen.

    Want soms vertonen ze zulke gedrag als ze wat missen. Je kan het proberen.
     
    DeeLighT vindt dit leuk.
  2. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Wat een lieve reactie...dankje.
    Opvoeden is niet makkelijk. De laatste week van de vakantie is ingegaan en ik heb nog wat leuke afspraakjes ingepland voor de meiden om te spelen. Ik merk dat ik er naar uitkijk om het geregelde leven weer te laten beginnen en zo ook zelf weer mijn ding kan gaan doen.
     
  3. DeeLighT

    DeeLighT VIP lid

    9 jan 2007
    8.646
    555
    113
    Jij ook bedankt voor je fijne bericht en tip. Dochter is inderdaad heel pittig en zowel man en ik waren allebei niet zo als kind. Een heel ander type en dat is dan wel pittig.
    Het aandacht dingetje is wel een goede tip. We hebben dit wel gedaan maar is wat afgezakt. Goed om weer op te pakken. Even 1 op 1.
     
    Marbloempje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina