Hoi meiden, ik heb hier een tijdje geleden iets gelezen over een leuk baby tshirtje met de tekst "sssst papa en ik kijken voetbal". Lijkt mij ook zo leuk voor vaderdag. Waar kan je die komen? Of anders eventueel andere leuke EK baby shirtjes?
Ik hou zelf helemaal niet van voetbal, maar het viel me wel op dat ze bij de Beijenkorf heel veel babyshirtjes / rompertjes hadden in thema EK. Dus je zou daar eens kunnen kijken? Ook met allemaal leuke teksten erop.
bij h&m hebben ze hele leuke rompertjes voor het ek. Net als de sthirt van het nederlands elftal helemaal orange en dan met een getal op de rug en erboven nederland en op de voorkant links boven op de borst een kleine nederlandse vlag. Me moeder en me tante werken bij h&m en die komen constant met leuke t-shirt en zulk pakjes, vindt het zo leuk allemaal Heb ook een shirt met de tekst. I look just like my daddy. Erg leuk allemaal groetjes miranda
Ik ben ook op zoek naar dat t-shirtje! Kan hem ook nergens vinden, ook niet bij Duimeland. Weet iemand een site waar deze te koop is?
Ja bij ons is ie ook niet te koop bij Duimeland. Ik zat ook al op internet te kijken maar kan dat shirtje ook niet vinden helaas.
bij simply colors kan je zelf de tekst op geven, dus daar kun je er vast een bestellen. en bij de etos hebben ze ook leuke shirtjes en rompertjes met oranje fan
Heej, Wij hebben een EK shirtje op deze website besteld : http://www.oranjeshirtjes.nl/ Super schattig!
Dat EK shirtje van: sssst, papa en ik kijken voetbal, is van Feetje. Misschien kun je hem nu vinden? Ik heb hem hier bij een babyshop gekocht. Dat merk verkopen ze wel bij veel babywinkels.
Weet niet of je een beetje in de buurt van Apeldoorn woont, maar dat shirtje verkopen ze hier bij Babypaleis.. Groetjes Jessy
Zoek me ook rot naar dat tshirtje. Bij de duimeland hier in de buurt hebben ze hem in ieder geval niet...
Bij de Etos hebben ze ook erg leuke shirtjes...voor 2,50! Oja en rompers en spenen en slabbetjes..(voor de echte EK-fan haha)
Ik werk bij Name-it en wij hebben ze ook. Maat 50-68 shirt met broekje en maat 68-140 alleen een shirt. Knaloranje met op de voorkant een embleem en op de achterkant staat Nederland.
Heb een oranje pakje gekocht bij Rainbawbabies. Niet laten bedrukken, maar dat was op zich eigenlijk ook wel heel leuk geweest. Ook heel leuk: het oranje hoofddoekje erbij. Ze heeft het vandaag aan...: