alleen?

Discussie in 'Alleen en zwanger' gestart door ikkuh, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    hallo dames
    zoals jullile wel heben kunnen lezen moet ik straks ales alleen doen.

ondaks vrienden/famillie die je hebt voelen jullie je nie alleen?
    zo zonder man/vriend?
    ik wel heel soms..normaal heb ik dat helemaal niet..maar denk dat het wel hormoon en ja.. weet niet zo goed hoe ik hier mee om moet gaan
    wie herkent dit?

groetjes

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ik voel me niet zo alleen.
    Wel als ik bv naar de prenatal ga om iets te kopen en zie daar veel stelletjes rondlopen, dan wordt ik wel emotioneel :cry:

3. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa vind het erg vervelend
    ik koop nu nog niks maar dat zat straks wel komen
    en moet donderdag naar de verloskundige gaat een vriendin mee..ma had lievegehad dat de vader mee ging :(
    hy weet wel dat ik daar heen moet.

4. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja dat is moeilijk meid, maar hij wil dr niks van weten? tis wel zijn kind

5. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    nee
    vorige week ben ik nog even uit geweest
    en toen zei ie dronken da ie op de hoogte gehouden wilde worden.
    vertelde ik hem zondags van een echo die ik wilde laten maken en dat ik extra werk zoek..zegt ie: ik wil hier niks over horen.
    enja..zijn keuze.. ikben er wel klaar mee nu int begin hoopte ik dat ie miss van ged8ten zou veranderen maar dat zit er helaas niet in!
    pech voor hem..
    *zucht*

6. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    ja indd dan wil ie ook niet anders joh, gewoon en andere leuke vent zoeken die wel alles met je wil delen toch? of heb je nu zoiets van laat maar doe t wel alleen

7. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa zo den ik ook
    en ik ken wel iemand die gek van me is enz
    alleen heeft ie geen telefoon e kan ik hem alleen berijken via me vriendin..en die heb ik gesmst maar ik hoor niks..morgen nog ma eens
    ma eigenlijk wil ik alles eerst voor me zelf op een rij hebben...
    pff

8. sunny85

sunny85 Actief lid

25 aug 2007
    323
    0
    0
    Flevoland
    dan moet je dat eerst ook doen anders gaat dat jou en miss jou toekomstige vriend in de weg zitten en dat komt niet goed, neem eerst maar lekker tijd voor jezelf meid das t bestevoor jou en de kleine ;)

9. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa dat doe ik ook wel
    ben nu net zo ziek haha misselijk bahbahbah
    hoofdpijn..maja hoort er by he
    hihi

thx dames

10. D1981

D1981 Lid

1 jul 2007
    26
    0
    0
    Pff voel me soms ook heel erg alleen. Heb mn zusje al meerdere keren hysterisch huilend wakker gebeld, maar gelukkig heeft ze geduld met me. Ik heb echt alle steun die ik me kan wensen van mijn ouders, zusjes, broertje en vriendinnen, maar het liefst zou ik die zwangerschap toch met mn "partner" delen.

11. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    ja tuurlijk wil je dat ma helaas kan dat niet
    ik heb nog goed kontct met hem..jullie dan?
    alleen ben ik er vanaf vandaag mee gestopt..omdat ik me zelf alleen ma gek maak hierdoor.
    komt wel een jongen die ons accepteerd hoor
    hihi

12. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Ik voel mij ook ontzettend alleen... Ik ben net zwanger.. helemaal niet gepland .. Wel gewenst.. althans voor mij dan .. Paps kan het niet.. zijn situatie is nog al ingewikkeld.. en het komt er dus op neer dat ik het alleen moet doen... Ik heb het nog niet eens aan mijn ouders verteld :( Ik durf eigenlijk niet eens... is wel een beetje dom of niet :-s . Nou ja tijd genoeg om alles goed te bedenken

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nou het is wel goed als je er met iemand over praat.
    Ze komen er toch een keer achter.

14. Anne36

Anne36 Bekend lid

9 feb 2007
    506
    0
    0
    Field service enigeer
    Bergen op Zoom
    Ik moet zeggen dat het wend, al heb ik me in het begin ook druk gemaakt om alles. Bang dat je het niet alleen kan enzo, nou wij vrouwen zijn echt veel sterker dan we denken hoor. Als hij nu niet eens het fatsoen heeft zich om zijn eigen kind te bekommeren, wees dan blij, want wat voor waardeloze vader had het dan wel niet geworden. En natuurlijk mis je een partner om dingen mee te delen, maar familie en vrienden zijn een hele goede vervanging heb ik ondertussen al gemerkt.
    Meid zorg eerst goed voor je baby en jezelf de rest komt echt allemaal wel goed.

15. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Bedankt voor de lieve woorden en tips.. ik ga ook echt mijn uiterste best doen het allerbeste te doen voor de baby. Ik hoop dat alles goed gaat met de baby aangezien het nog pril is.
    Ik ga het mijn ouders vertellen ... moet alleen nog ff denken wanneer :-s

16. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa tis ok zo wat jullie zeggen
    ik voel my de laaste dagen egt verrot mag je eerlijk weten
    de vader heeft nu echt met my gekapt.. hy doet netalsof hetniks is.. ik zit al week in de ziektewed..bah... tis egt niet leuk..maar iid we kunnen het beter alleen af..aan zo vent hebben we niks!
    ps: juutje79.. suc6 met vertellen
    ik ond het errrg moeilijk.. maaja haha

17. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Hoe gaat het nu met je? Voel je je al beter?
    En nog wat gehoord van de vader?
    Ik denk wel dat hij straks, als je buik groeit en dat soort dingen , inziet dat het niet zomaar niets is... ik bedoel misschien is het nu voor hem ook nog onrealistisch .. en hij wil het niet dus dan is de reactie zo ..
    de vader van mijn kindje is naar mij zo lief.. alleen zijn situatie is gewoon onmogelijk .. maar goed hij zal altijd betrokken blijven das wel fijn .. En geloof me in het begin was hij ook boos

Hoe heb jij het gezegd aan je ouders .. ik weet het echt niet :(

18. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik voel me regelmatig in de steek gelaten en overal alleen voor staand, en dit terwijl ik zelf de relatie verbroken heb en hem ook nooit terug zou willen. Heel tegenstrijdig allemaal.

Ik moet huilen als ik eraan denk dat er straks geen papa is om mij te ondersteunen met de bevalling, om beebjes navelstreng door te knippen, geen papa die 's nachts wakker zal worden door beebjes huiltjes.
    Hoewel ik weet dat de biologische papa het absoluut niet waard is bij de geboorte en opvoeding van beebje te zijn.

Het zullen de hormonen zijn..?

19. juutje79

juutje79 Lid

18 sep 2007
    13
    0
    0
    Ik herken je gevoelens.. als ik mijn biologische vader wel een goede jongen .. zijn situatie is alleen te verrot... wat dus ook inhoud dat ik alleen bij de bevalling zal zijn!
    Nou ja .. er zullen wel mensen bij zijn .. maar geen papa :(
    morgen ga ik voor het eerst naar de verloskundige.. ik ben benieuwd!

Ik hou mezelf gewoon sterk met de woorden dat IK HET BEST KAN! en die houden mij op de been@!
    En anders hebben we altijd elkaar nog.. er zijn genoeg vrouwen die het alleen doen .. dus het komt goed... nu nog even de hormoontjes overwinnen :)

20. ikkuh

ikkuh Actief lid

3 sep 2007
    278
    0
    0
    jaa prcc zo denk ik ook
    soms zit ik er nog heel erg mee hoor
    alles alleen doen.ondaks je vrienden en fam
    maja het is nu eenmaal zo.
    strx hebben we onze kleine en dan vergeet je alles!

Deel Deze Pagina