een dagje uit,

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door deniseappeltje, 29 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseappeltje

deniseappeltje Actief lid

14 mrt 2014
    488
    189
    43
    Vrouw
    NULL
    Alkmaar
    Hallo!

Wij gaan aankomende zaterdag een dagje uit naar het sprookjesbos in Enkhuizen.
    met 15 personen met leeftijden erg verschillend.
    D. is 8 - B. is 6 - L. is 4. - E. 2.5 en de kleintjes zijn 5&7 maanden.
    Nou zijn de kinderen van mijn zus D B en L erg druk en kleine gedragsprobleempjes.
    Ik dacht daarom dat het misschien verstandig was om een kleine "quiz/speurtocht" te houden voor de oudere kinderen met op het eind een leuk prijsje voor ze allemaal.
    Met simpele en leuke vragen zoals; hoeveel dwergen vriendjes heb sneeuwitje en wat gebeurd er met pinnokio als hij een leugentje verteld.

Mijn moeder is niet enthouiast te krijgen over mijn idee maar wil wel dat iedereen bijelkaar blijft en samen door het park heen denderd..

Wat denken jullie van mijn ideeen en misschien heb iemand wel tips voor me!

(Oja en vragen of me zus der kinderen in het gereel wil houden is geen optie dat lukt sowieso niet )

2. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Met zo'n grote groep wordt het denk lastig bij elkaar blijven. Mijn ervaring is dat kinderen een speurtocht met vragen leuk vinden. Worden ze super enthousiast van. Ik vind het dus een super leuk idee. Hebben ze van het sprookjesbos zelf niet zoiets?

3. Matirini

Matirini Actief lid

14 jul 2013
    318
    0
    16
    Binnenhuisadviseur
    Tholen
    Wij zijn in onze vakantie twee keer in sprookjeswonderland geweest echt super leuk. Het is niet een heel groot park maar wel voor verschillende leeftijden iets te doen. Denk ook dat het inderdaad niet haalbaar is om met zo'n grote groep bij elkaar te blijven. Oudere kinderen willen toch iets anders dan de kleineren.

Daarom vind ik het idee van van een speurtocht hartstikke leuk. Zo kan iedereen genieten van het dagje uit. En je kan toch op vaste tijden in het park samen afspreken om bijv. Met zijn alle te lunchen of iets te drenken.

Succes en veel plezier.

Wij draaien een maand laten nog steeds cd's en kijken boekje van sprookjeswonderland

Deel Deze Pagina