Mijn dochter is 14 maanden, sinds ze een jaar is slaap ze slechter. Wordt 3 a 4 keer per nacht wakker, ze huilt dan, meestal kunnen we haar onderstoppen en slaapt ze verder. Ze is al langer verkouden, maar had hier met het slapen geen last van.. tot afgelopen week. Ze hoest zichzelf dan wakker en kan niet meer slapen. Ze tut en lijkt geen adem te kunnen door haar neus. Ze huilt dan ook wat paniekerig. Echt zielig! We hangen een doekje op met wat luuf eraan. Vanavond zetten we het hoofdeinde nog wat omhoog. Verder nog tips wat te doen? Oja neusspray krijgen we niet meer toegediend, ze begint dan echt heel hard te huilen als ze dat ding ziet..
Ui onder het bed? Bedje schuin zetten? Neusspray begint mijn 2-jarige dochter ook te huilen. Ik bagger haar neusje uit met de neuspeer. Even huilen maar ze is veel sneller van haar verkoudheid af! Weinig melk of karnmelk en andere melkproducten geven, die zetten aan tot slijm.
kommetje heet water met een theelepeltje luuf/dampo/vicks op de kamer. Hier vond zoon neusspray eerst heel vervelend, maar na een week kwam hij rustig bij me zitten. Hij vind het nog niet leuk, maar weet blijkbaar dat het helpt. Verder voor het naar bed gaan douchen en alles goed open stomen
Je kunt voor het slapen ook nog even stomen in de badkamer (raam dicht, afzuiger uit en hete douche aan)
Hier ook al een tijdje aan t tobben (dl is nu 13 maanden) met verkoudheid enzo... Hier toch neusspray van de huisarts omdat ze oorontsteking bleek te hebben aan beide oren. Verder hangen we een bakje warm water aan de verwarming met wat luuf erin. Dit lijkt ook wat te schelen. (Is een tip die ik hoer eerder ergens gelezen heb) Uiteindelijk wilde de verkoudheid en irritatie aan de oren niet overgaan na 3 weken en nu een kuurtje gekregen van de ha.