Ik ben op zoek naar een voetenzak voor mn Promenade. Ik wilde eerst een originele P&T voetenzak kopen maar een universele scheelt vaak wel in geld. Maar er zijn zoveel zakken en winkels dus wie kan me helpen Wat vind ik belangrijk... Tja lastig 1) een warme zak -> winddicht en/of waterdicht 2) comfortabel zittend voor onze dochter (in onze oude wagen zakte onze zoon toendertijd met zak en al steeds naar beneden 3) goed passend in het zitje (en dus ook als ik er een reiswiegje van maak) 4) bij voorkeur voorkant afritsbaar van onderkant (voor straks in het voorjaar bij veel wisseling van temperatuur zodat ik niet elke keer de hele zak in en uit hoef te doen) Hahah stel ik teveel eisen ik hoop dat er een goede voetenzak uitkomt, het begint nu echt wel fris te worden
Ik heb geen universele maar 1 van mutsy https://www.vanbellebaby.nl/mutsy_4-rider_voetenzak Kaartjes zitten er niet meer aan maar hij helemaal nieuw, en nog nooit gebruikt Voorkant kan er helemaal af,de kleur is grijs. Als je er interesse in hebt mag je hem voor een klein prijsje overnemen
toevallig afgelopen zaterdag nog gekeken bij prenatal. die van prenatal eigen merk zijn lekker zacht en warm naar mijn idee. en afritsbaar! en in de uitverkoop, geloof nog 20 of 25 euro. maar mijn idee schuiven ze altijd in die zakken onderuit... hier in ieder geval ook hoor!