Songfestival nummer van Anouk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Saja87, 11 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ik ben absoluut geen Anoukfan (niet vanwege haar muziek maar door gedrag en uitlatingen), maar dit nummer vind ik eigenlijk wel wat hebben.

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Live is hij idd mooier als zo.

Maar vind het gewoon jammer dat ze idd geen knaller mee neemt naar het Song festival idd zoiets als michel of een mooie ballad zoals lost.
    Maar goed we zullen zien wat we hier mee bereiken ( denk niks zoals haar voorgangers haha )

3. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Anouk had met een veel beter nummer kunnen komen. In dit nummer komt haar talent ook helemaal niet naar voren, vind ik. Dit keer snap ik dus eigenlijk niet dat ze hoog bij de bookmakers staat.. ;)

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik vind het ook een mooi liedje alleen niet WOW van Anouk.

Stomme is tijd geleden las ik ergens in een blad dat een paragnost in 2012 voorspelt had dat Anouk dit jaar hoog zou eindigen op de eurosongfestival.
    Ze zou geen finale halen maar ergens 3e/4e eindigen. Wist toen niet eens dat Anouk mee deed haha.
    Weet niet of dit echt gaat gebeuren maar wie weet.

5. henkie24

henkie24 Niet meer actief

dit:)

6. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Woww ik ben helemaal verliefd op dit liedje. Gister voor het eerst geluisterd en inmiddels al minstens 10x. Hoe vaker je luistert hoe mooier. Ik hoop dat ze wint !

7. sietsie

sietsie Bekend lid

13 sep 2012
    615
    0
    0
    Voormalig kraamverzorgende, nu VIG-er op een PG af
    Ik vind het niets.. Hoe vaak ik het ook luister, ik word er niet warm of koud van.

Krijg soms het idee dat Nederland geld krijgt van andere deelnemende landen om met dit soort inzendingen te komen. Ach, het songfestival is niet meer wat het geweest is. Hét programma waar je weken lang naar uit keek, en waarvoor je op zaterdag avond met gewassen haren en pyjama aan voor de tv zat..

8. hooppraegnans

12 mrt 2013
    63
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het eigenlijk best een mooi nummer, al moet ik wel bekennen dat het niet gelijk bij de eerste luisterpoging raak was. In eerste instantie vond ik het wel mooi, maar wat mat. Na het ongeveer driemaal beluisterd te hebben begon ik het meer en meer te waarderen.

Het is jammer dat ze er geen uithalen in heeft verwerkt, waarin de rauwe stem goed naar voren komt, maar haar rauwe stem heeft ze nog wel aardig mooi weten te polijsten in dit kwetsbare toch wel zachte lied.

Geen idee of we met dit nummer naar de finale weten te geraken, ik heb het te vaak verkeerd geraden om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen, dus ik wacht het nieuwsgierig af.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ik vind het een brilliant nummer

Mooie tekst en mooi gezongen

10. ALeV84

ALeV84 Fanatiek lid

13 nov 2008
    2.358
    2
    38
    Ik ben ook absoluut geen fan van Anouk en vind haar meeste (ruig)nummers heel irritant, maar dit heeft veel weg van Adele: het nummer zelf en de manier waarop het is gezongen, supermooi.

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.274
    6.802
    113
    Ik heb het net gewoon lekker even aangezet tijdens het dweilen. :)

Echt heerlijk nummer.

Echt een nummer dat bij een goede film past. Bond of zo

12. knap

knap Niet meer actief

Moet zeggen het refrein vind ik wel mooi. en ik moet denk nog eens een paar keer goed luisteren naar dit nummer maar.

Wat heeft die meid een stem zeg zo wat een gevoel ligt daar in zeg pff.

Vind het een heel gevoelig nummer en zeg het niet snel. Denk omdat het misschien niet gelijk pakt dit nummer dat we niet winnen maar dat we wel wat hoger komen dan normaal. Maar volgens mij al zouden we er een Madonna daar na toe sturen dan zouden we nog niet winnen.

Want er zijn de afgelopen jaren best goede artiesten naar toe gegaan.

Zelf dat liedje met die meid met die tooi vond ik leuk om te zien. Alleen jammer dat ze denk door de zenuwen vals zong.

Wie weet 50/50 kans dit keer.

Deel Deze Pagina