absoluut te verwachten maar zoooo onterecht. vraag me af of je nog feedback krijgt als artiest, waarom je niet door bent oid. zal wel niet, maar daar zou ik wel weer benieuwd naar zijn. fijne avond!!!
Het gaat echt niet om de muzikaliteit en het liedje. Het gaat om best aardige nummers, maar vooral om iets geks. En natuurlijk nog altijd die politiek, want die is niet totaal verdwenen....
buurlanden stemmen toch echt op elkaar he..... heb je dat nu wel in de gaten... ondanks de vakjury...
Ach,het songfestival is al jaaaaaren niet meer wat het is geweest.. Het gaat niet om het beste liedje of de beste vocalisten maar om het grootste circus. Hoe gekker ze doen,hoe meer kans ze maken om door te gaan. Als ik NL was zou ik nooit meer meedoen,het slaat helemaal nergens meer op..
hoe gekker hoe beter... in hun ogen... maar noem het programma dan ook niet meer songfestival... want de song is er bijna niet..... alleen maar een festival
klopt... maar toen mocht die grote draai orgel niet op het podium staan... anders hadden wij wel gewonnen... je moet gewoon een stel clowns op het podium zetten en een beetje laten zingen... dan komt het vast wel goed... of zet wat tuinkabouters neer....
dat is t "vervolg" geweest. zelfde maker. zelfde acteur. andere verhaallijn de film heette ook Angels and Demons