Ik zeg: volgens jaar heel zingend Volendam in bijpassend kostuum aan de Palingsound. Frau Antje erbij, dan stemt heel DL op ons. En België moet gewoon heel Studio 100 sturen. Dat Samson en Mega Toby dan een dance battle doen!
precies! ik denk dat je dan heel erg veel komt... k3 er bij enzo... dan heb je alle kinderen al op je gestemd....
weet ik dat je niet op mij boos bent. maar zou zo lullig zijn als je zaterdag op de bank zit en t komt pas een dag later op tv
en steven stil zal ook echt een goede bijdrage leveren qua stem. zal iig niet vals worden dan al kan kwebbel voor 2 vals zingen
Zelfs Pauw en Witteman zijn teleurgesteld...... Nou ja, ga maar naar hen kijken, en schenk me nog een wijntje in. Dan vergeet ik het snel weer! Jeroen Pauw als laatste beeld voor ik ga slapen? Niet verkeerd.......... Truste!
ik wordt daar zo moe van, ik wordt daar zo moe van, ..........hele zaal plat. door t vermoeiende gezang van lui. is t wel sensatie genoeg dan?
tuurlijk wel dat moet je dan zelf maken... hahahahaha dan slaapt iedereen als alle anderen moet zingen.... bedoel... dan kan er maar 1 door zijn toch? hahahaha
maar goed. ik druip ook af. met mijn denkbeeldige staart tussen de benen richting bedje . slaap lekker allemaal
slim bekeken. misschien werkt. ik zeg.... stuur een mail naar studio 100 en wie weet wordt je droom werkelijkheid
Slaap lekker! En het was in ieder leuk kijken zo, man is aan het werk en zo kon ik toch lekker mijn commentaar kwijt.