ff gokje, sweden is ook door. toch wel leuk, zo een lekker boyband. nederland is vergeleken met de rest toch echt wel een van de beste, maar ja, doet er niet toe he. over het stemmen gesproken, je hebt nu ook weer de vakjury waardoor je minder dat 'buren stemmen op buren' krijgt? ach ja, durf er nog geen 5 euro op te zetten want ik roep al 7 jaar dat we toch wel goed waren en dat het misschien dan nu toch wel gaat lukken! joyce
eerste keer dat ik kijk zonder van tevoren de liedjes al gehoord te hebben (woon in België)... Vond Nederland niet echt speciaal... België weet ik niet echt wat ik daarvan moet denken
Ik geloof dat ik straks de korte herhaling maar ga kijken. Vind tot nu toe nog niet echt boeien: een rockende puntmutsenband en nu weer een vrouw die staat te zwaaien met een bal en een man die zich een hernia swingt en zwaait.... pffff Waarom niet gewoon een beetje normaal
bulgarije is niet verkeerd. zit wel een melodie in die blijft hangen zeker met haar stem. mag van mij door!! vind het trouwens wel een mooie show tot nu toe kwa lichteffecten enzo. tja als er idd mannen staan die op zoek zijn naar hernia's zoals eerder gezegd dan ga je als kijker toch naar andere dingen kijken
ook al is de vakjury weer terug, zelfs tijdens de voorgaande festivals waar de vakjury bij zaten werd er op buren gestemd... anders krijg je gewoon amper stemmen tegenwoordig echt vreselijk... en al die filmpjes tussendoor.... heeft dat met het liedje te maken? of waar slaat dat op eigenlijk
OMG de kansen voor de 3js stijgen met de minuut lijkt het wel, jeetje wat bezielt die mensen om dit soort liedjes in te sturen? macedonie vind ik vooral niets door de zanger en dat hele gebeuren erachter, maar er zit wel weer een melodie in die blijft hangen. als je dit morgen op de radio hoort herken je het wel, maar dan heb ik het dus niet over de zang etc. idd we hebben die vakjury al jaren , dat is waar.
vond dat ze het erg goed deden, stond met brok in de keel, en liedje blijft lekker hangen. ze staan er toch maar weer! hoop iig wel dat ze verder komen dan dat akelige sjalalie van sieneke.
Is het niet vrij normaal als je in het filmpje dan iets over de personen en het land en het liedje laat zien? Lijkt mij mooier tenminste... Ik vind dit trouwens wel een leuke... eindelijk 1 met weer eigen taal... volgens mij...