dana, die heeft al een keer gewonnen toch. vind haar eigenlijk geen mooie stem hebben eigenlijk. niet zo goed als de vorige keer..
Vorige keer was ook dikke drama met Dana, toen heeft ze alleen gewonnen om het feit dat ze een travestiet was....
AAARGGGHHH sjalalie sjalala daar gaan we nog een keer....:x zo vreselijk, en het ergste was nog dat je het vreselijk vond maar dat dit deuntje wel de hele dag bleef hangen:x. ben bang dan dana wel door is...
hahaha kortom... nederland stemt niet op dana hahahahaha en deze? wat moet je hier nou weer van denken?
ik moest even goed luisteren... maar ik vind dit wel mooi hoor.... dit is een beetje het normale wat je tegenwoordig hoort... zij doet mij trouwens denken aan anastasia.... die stem... of ligt dat nou aan mij?
ze zong wel goed, maar vond het geen mooi liedje. zeg zijn die streepjes boeken voor mannen weer in de mode, of alleen plaatselijk in roemenie? wel grappig liedje.
Ik vond haar mooier klinken als Anastasia hoor, maar ik ben dan ook niet zo'n fan van de schreeuwerige krasse stem van Anastasia
dit liedje van roemenie is goed gejat, maar ik weet even niet meer van wie. het melodietje doet me zooooo ontzettend aan een ander liedje denken, zelfs mijn partner zei het, maar kom niet op het liedje. erg irri, maar ondanks dat blijft roemenie wel hangen, ben bang dat het een kanshebber is!
die streepjes broeken passen bij zijn stijl denk ik hahaha maar ik denk vooral daar in roemenie.... dus wees niet bang, je man loopt zonder streepjes broek dus niet achter op de mode... hahahaha