vreselijk.... alleen de titel al..... als zij door gaan, moet nederland volgend jaar ook maar zo'n titel hebben... vreselijk!!!!!
chntl jij bent door, met stipt op nummer 1. maar ondanks dat de titel en tekst niet bijster leuk was ben ik bang dat dit wel een kanshebber is om sowieso te winnen.
chtnl jij moet volgend jaar gewoon meedoen joh!! o dit is trouwens ook niets. de 3js waren toch echt de enige act waar ik kippenvel bij kreeg. maar ja jan dulles heeft ook een prachtige stem ze mogen in ieder geval erg trots zijn op zichzelf en kunnen met opgeheven hoofd naar huis komen!!
ik wil best mee doen volgende keer... alleen het probleem is... ik zal moeten playbacken en mijn stem zou even via de technische snufjes behoorlijk veranderd moeten worden, bijvoorbeeld zuiver hahahaha
prachtig, wat mij betreft wederom kanshebber om te winnen, meer dan witrusland. vind dit echt een mooi liedje.
erg mooi nummer dit... hij had alleen nog wel zijn haren iets korter mogen hebben... of niet met zijn vingers in het stopcontact moeten zitten als hij iets langer haar heeft.... verder erg moooooooi.... leuke vent ook hahahaha