iemand een ritalintje voor deze pubers? deze knullen hebben trouwens meegedaan met xfactor engeland, of zoiets en er staan echt hele leuke filmpjes van die uitzendingen op youtube. echt lachen, leuker dan dit zeg maar. ben favoriet van denmark, er vanuitgaande dat we niet doorgaan. maar verliezen van denemarken is geen schande.
enne wat denken jullie? zijn we door? ik vind wel dat ze het kwa liedje verdient hebben, maar ik weet zo goed als zeker dat we niet door zijn. helaas, hoor nu sweden weer, en die is ook leuk.
hoeveel gaan er door eigenlijk? als er veel door gaan dan zitten wij daar ook wel bij... gaan er 5 door... dan zitten we er niet bij...
ik kom ook ff tussendoor. ik weet t niet. ik ga er maar vanuit dat NL niet door gaat ondanks dat hun 1 van de weinige waren die ik kon waarderen kon ze niet echt goed verstaan maar dat ben ik ondertussen gewend van de 3J's hier in t dorp ook live optreden gehad met de kermis en toen was t ook niet goed hoorbaar door t zachte zingen van Jan? Maar dat neemt niet weg dat ik vindt dat ze door moeten gaan.... maar ja.... wie ben ik he
Heb de hele avond gekeken, maar val nu pas in dit topic: We maken qua liedje best een kans, maar ik vind deze avond (ja, heb dinsdag ook gezien....) in z'n geheel beter dan de eerste, dus dat maakt het wel lastig... Vond het geluis in het begin slecht, en daarmee zet je toch een eerste indruk neer. Ik ben heeeeeeeel benieuwd....