hoi, kom effe inspringen...vond vooral bosnie, belgie, bulgarije, romania... nederland sprong er wel uit...maar vind het geen winnend liedje
Gelukkig wel weer 50% door een vakjury, en misschien kunnen die het wél op muzikaliteit waarderen....
Ik word echt moe van dit soort commentaren. 1. Welke landen hebben de afgelopen jaren gewonnen? 2. Het complete stemproces is veranderd maar dat vergeten we even voor t gemak, 3. En maar blijven veroordelen en zelf figuren als de Toppers en 'hoe heet ze ook alweer' sturen 3J's waren echt goed, alleen jammer dat de eerste 5-6 nummers allemaal vergelijkbaar waren qua stijl, dan valt het minder op.
het zal wel niet denk ik wij zijn altijd de pineut haha maakt niet uit al zouden we een super ster sturen winnen we toch niet
positief blijven dames... tuuuuuuuurlijk gaan we wel door! er zijn wel 9 slechtere landen die ik heb gehoord....
nee we gaan niet door, kan me niet voorstellen helaas. maar ben wel echt trots op de 3js, de show was goed, goed gezongen , mooie performance...
Je moet ook denken in de geest van het songfestival, daar winnen nooit echte pop-nummers. Dat nummer van Duitsland vorig jaar was wel heel leuk, maar ook een tikkie apart. Echte popnummers, zoals dit jaar van NL, komen wel hoog, maar volgens mij moet je net iets 'geks' hebben...
ik vond wat Jan smit opperde wel een goeie. ik denk als we inderdaad Sharon den Adel sturen van Within Temptation we iedereen weg blazen
persoonlijk vond ik de eerste nummers juist verschillend, met veel bagger, maar dat maakt niet uit. ik hoop echt dat we doorgaan hoor, door iedere keer die korte flashbacks springen de betere liedjes er wel meer uit, sommigen blijven toch al wel hangen. sweden, bulgarije, israel, roemenie, nederland,estonia,belarus,denemarken, die mogen van mij door.
Maar de vakjury telt toch voor 50% mee? Of twijfel je aan de vakkundigheid van die jury? Volgens mij zijn het vakmensen (oké, in brede zijn van het woord) uit alle deelnemende landen. En zij hebben hun stem al tijdens de vele repetities bepaald. Volgens mij doen zij vanavond niks meer. Dat geeft wel moed....
Hm typisch, hoor net dat die de afgelopen 5-6 jaar ook niet meer door zijn gegaan. Grappig he, met al die beroemde 'buurlanden' ?
Ik denk dat deze landen door gaan.... oostenrijk, nederland, slowekije, oekraine, zweden, israel, slovenie, roemenie, estland (die deden mee toch?), denemarken Wat denken jullie?