Niet te cynisch woorden adi, zo denken nu eenmaal veel mensen, en dat is niet zo heel gek, want jaren was het wél zo....
ik twijfel inderdaad aan vakkundigheid van de jury en inderdaad t is bij de laatste tv repetitie bepaald.
Ik geef Ierland nog wel een goede kans. En België en Moldavië hadden dat 'gekke'. Slovenië was in mijn ogen echt bagger! Die grieten in die jurkjes en dan die hoge stemmen.....
nee die zingt echt niet vals. ze zit heel erg met haar stem tegen de opera aan ik heb hun ook al eens live mee mogen maken maar Within Temptation bezorgt mij nu kippenvel
Ach welke landen het dan ook zijn, feit is dat er genoeg echt valse "zangers" door zijn gegaan de afgelopen jaren terwijl er dan goede afvielen. Beste zangkwaliteit en performance is helaas niet altijd de criteria om door te gaan.
hahaha nou ik heb haar 2 keer live gezien, en daar zong ze toch echt vals maar goed ze maken wel leuke muziek dus ach
Wel mooi hoor, ik hou van dansen, maar die Männer sind so typisch Deutsch Ik ben er mee getrouwd, dus ik mag dit zeggen, ha!
Ja dat zei ik ook! Of Anouk of dj Tiesto of zo! Maar in Nederland wil geen enkele goede artiest gaan, en dan vind ik het van ene kant ook geen wonder dat we de afgelopen paar jaren onderaan zijn geeindigd. De meeste andere landen investeren veel meer in hun act.
Ik hoorde Jan dinsdag zeggen dat hij ook wel zin had! Ach, dat liedje over zijn oma, en dan zo'n draaiorgel erbij.... hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!
Nogmaals, de show was prima, maar ik herken zo'n Duits gezicht zo makkelijk..... Ach, ze mankeren uiteindelijk niet hoor, hihi!