Verdiend gewonnen. Ik heb enkel de intro's van de landen gezien (behalve belgie, werd er mee rond de oren gegooid) en Italie was echt mijn ding. Belgie te veel gezaag en zonder de videoclip inhoudloos. Echt een zaagtoon van de zangeres en met de 'uithalen' twijfelde ik tussen schaap en geit. Toch maar voor geit gegaan omdat geitje dichter bij de naam geike ligt. Verder ben ik blij dat egotripper callier niet in de top 5 is beland, het was gewoon niet mooi hoe hij zijn vorige zangeres aan de kant heeft geschoven toen bleek dat geitje wel weer wou komen zingen.
Had Italië idd wel verwacht. Vond hun liedje en optreden ook leuk (maar ik hou dan ook van rock, moet net je ding zijn natuurlijk). Maar had het de Finnen meer gegund. Vond Italië een beetje onsympathiek, ofzo. Had het trouwens ook Frankrijk, Ijsland (haha, ja sorry, begon na twee keer zien toch leuk te worden), en Malta gegund.
Haha, durf het nu bijna niet te zeggen, maar ik volg Hooverphonic al heel wat jaartjes en dan vooral in de tijd met Geike als zangeres. (voor wie ze niet kent; zoek even 'Mad about you' op op Youtube, grote kans dat je die wel eens gehoord hebt!) Vooral live zijn ze goed. Ben het wel met je eens dat het natuurlijk beetje gek is dat ze 'ineens' terug is na aantal jaar afwezigheid. En het liedje was niet echt geschikt voor het Songfestival.
Ik vond het allemaal erg mager dit jaar. Ik kan leven met winst voor Italië, dat optreden had een leuke energie, en ik vind dat zij de afgelopen jaren al een paar keer (met betere nummers) hadden moeten winnen, dus op zich leuk dat het ze eindelijk een keer lukt. Ik vond zelf Frankrijk het leukst en Finland ook wel aardig. De hoge score van Zwitserland begrijp ik echt niet. Verder vond ik het eigenlijk niets. En terecht dat NL zo is afgestraft, wat een suf nummer.
Volledig eens. Ik hou sowieso nier van hun muziek. Hoe vaak hij ook een wissel doorvoert, ik heb niets met zo muziek. Maar ze hadden wel kunnen weten dat dit geen liedje voor het songfestival was.
Lees overal dat de stemming niet helemaal goed is gegaan. Ben benieuwd of dat iets aan de stemming veranderd. (zou uk dan misschien 1 puntje krijgen)
Tja, smaken verschillen. Ik hou nu eenmaal niet van dit soort heavy metal. (Geef mij dan maar Led Zeppelin). Maar ben wel blij dat het geen zanger/zangeres is geworden met 4 achtergronddansers in weinig kleding. Dat hebben we onderhand wel gezien. Heel sneu dat sommige landen "0 points" kregen, al was de UK bar slecht... Voor mij heel jammer dat Zwitserland niet gewonnen heeft. Denk alleen maar eens aan de prachtige flimpjes die we volgend jaar te zien zouden krijgen!