Beyonce kan er ook wat van. Een van haar nummers begint met: To the left, to the left, everything you own in a box to the left.....?????
Haha, inderdaad Hangover van Taio cruz! I got a hangover, wo-ooh-hoo Ive been drinking too much for sure I got a hangover, wo-ooh-hoo I got an empty cup, pour me some more So I can go until I'm blow up, eh And I can drink until Im told up, eh And I dont ever, ever want to grow up, eh I want to keep it going, k-keep, keep it going, going, going, going, going Going, going, going, going, going, go-go-go-go-go-go-go-go-go-go-going
Sommige teksten gaan inderdaad nergens over. Maar sommigen snappen sommigen ook gewoon niet denk ik. Zoals inderdaad die met ur-anus. Zelfde strekking als die lollypop trouwens. En wat ben ik blij dat ik de helft van die nummers niet eens ken.
Oeh, ik had dat altijd heel erg met liedjes van Krezip (godzijdank bestaat de band niet meer). De meeste van die teksten raakten kant noch wal. Als je die aan een Engelse zou laten horen, zou die er geen chocola van kunnen maken. voorbeeldje: Cause you give and you take and it hurts so I can't do this no more Wat is er nou zo pijnlijk aan geven en nemen? Das toch juist heel mooi?
Hahaha, eigenlijk klinkt het ook nergens na de meeste liedjes. Give me everything van Pitbull is ook zo'n fijne.
dedication to my ex? i miss that pussy that pussy that pussy. ( en wel stiekem keihard mee bleren) Lykke Li - I Follow Rivers i i follow i follow you... tja.. gers pardoel inderdaad. maar toch heerlijk...
Die kunnen er ook wel wat van ja... "Oya lele Ik voel me plots weer zo oya lele Doe het nog een keer zo oya lele Zing met ons mee Oya oye t leven is een feest Elke dag weer een nieuw avontuur als je bij mij bent t leven is een feest en mijn hart staat in vuur en in vlam als je mij verwent Oye oya lele Ik geef je een stiekeme zoen Oye oya lele En niemand die merkt wat we doen" Offe.. "Ik wil jou jij wil mij Ik weet een plekje waar ze ons niet vinden Jij mag me verslinden Doe het heel zachtjes Geen kreetjes en geen lachjes Heel zachtjes Het wordt een leuke zomer Lieve mooie dromen" En uit hetzelfde liedje: "Hittegolf in m`n hart Laat mij vanavond naar je kamer komen In duizend hete dromen Ik wil jou jij wil mij Slaap nu maar zacht en laat je ramen open Ik kom er aangeslopen "
En dan vinden mensen het gek dat de jeugd steeds sneller aan seks begint Over jeugd gesproken. De jeugd van tegenwoordig heeft ook al van die florisante teksten. Gooi je zak leeg, Doe de stofzuiger Pak je slang vast, Doe de stofzuiger
dat gaat over dat ze uit elkaar is met haar ex, hij moet alles inpakken wat van hem is, en (denk ik) aan de linkerkant van de gang ofzo zetten? Nog eentje: You look like sex, sex... ja tuurlijk.. dat kan allemaal
En dit is een eiland hier ver vandaan En ik wil met jou op een zoektocht gaan Want je kijkt diep in mijn ogen Ik zie een glinsterende schat En dus ik koop je zo'n pet met een anker op Wat hebben we een pret met je gekke kop En dan draag ik een matrozenmuts En niet veel meer dan dat, oh la la Echt een kinderliedje! K3 - Liefdeskapitein