heb je katten en ben je zwanger?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel Eyes, 18 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ligt je kat of poes vaak bij je?

1. nee heb ik niks van gemerkt

2. ik heb buitenkatten en ze zijn nog steeds veel buiten

3. misschien dat ze iets meer bij me liggen

4. ja absoluut ze zijn niet bij me weg te slaan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

gewoon ff nieuwsgierig. Je hoort zo vaak dat als een vrouw zwanger is dat de kat dan graag bij je ligt, op je buik of tegen je aan.

is dat inderdaad jullie ervaring?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :) Mijn poes lag al veel bij me. T werd vóór de zwangerschap wat minder en toen ik zwanger was juist wél weer. Dus of ze t door heeft? Ze ligt nu wel vaak op mn buik ja.

3. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik heb een kater maar of die nou echt meer bij me ligt misschien. zovaak ligt ie niet bij me en heeft ie ook nooit gedaan. ik denk niet dat ie het merkt hij is niet zo slim hihi.

4. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We hebben 2 katten (en een hond) en ik heb niet echt het idee dat ze meer of minder bij me liggen dan voor ik zwanger was eigenlijk!

5. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik heb geen kat, helaas. Maar ik liep laatst op straat en er kwam een onbekende kat heel blij op mij aflopen, begon me kopjes te geven en heel hard te spinnen, superlief! Mijn vriend keurde ze geen blik waardig.

Ik zorg een paar dagen voor de kat van mijn zusje. Da's nogal een eenkennig beestje en normaal blijft ze gewoon liggen waar ze ligt. Nu komt ze wel tevoorschijn, snuffelt en drentelt om mijn benen.

Geen idee of het toeval is.

6. senseemillia

senseemillia VIP lid

20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze willen vooral per se op mijn buik liggen. Of er schuin tegenaan. Als ze die buik maar voelen.
    In het begin moest onze dikke kater ineens niks van mij hebben en hij gedraagt zich nog steeds anders dan normaal maar bij me liggen doet ie heeeeel vaaaak en heeeeel lang.

7. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Mijn zus had 2 katten toen ze zwanger was,en ze lagen vaker bij haar als anders.
    Mijn broer idem,ook 2 katten en toen m'n schoonzus vorig jaar zwanger was,zochten ze ook wat meer toenadering naar "vrouwtje".

8. De vorige keer toen ik zwanger was hadden wij een poes
    Al vanaf de dag dat wij wisten dat we zanger waren lag ze elke avond bij me, bovenop mijn buik! Net of ze t voelde. Normaal was ze altijd nog al voor t baasje maar sindsdien lag ze dus altijd bij mij. Hoe groter de buik, hoe minder plek, maar altijd zorgde ze rvoor dat er plaats was. Toen mitchel begon te schoppen zat ze ook heerlijk terug te duwen (kneden in me trui zeg maar)

9. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

toch vindt ik de uitslag wel grappig. zou er dan toch een kern van waarheid in zitten?

ben benieuwd als ik ooit zwanger wordt. wij hebben 3 binnen katten

10. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ja angel eyes, wij hebben er ook 2!
    en die zijn al superaanhankelijk dus ben benieuwd!

11. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    Mijn kat komt ook altijd op mij liggen MAAR als ik ze weg wil duwen word ze agressief :confused:

Mijn kat (een kater) was vroeger nooit agressief tegen mij,ik word soms gek van hem,hij is niet weg te slaan.
    Manlief kan er wel niet mee lachen dat ze me begint te bijten en echt begint te grommen als ik ze wegjaag :)

Ben benieuwd hoe ze op de baby gaat reageren maar ik zal ze nooit samen laten zonder dat ik ze in het oog kan houden [-X

Een van mijn honden(mijn oudste hond) loopt ook al sinds de eerste dag dat ik zwanger was als een gek achter mij,is wel grappig!

12. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Wij hebben 5 katten en 1 daarvan lag ineens elke dag bij me tegen m'n buik aan.
    Toen was ik dus nog maar heel kort zwanger, ik wist het zelfs niet eens (de testen gaven nog negatief aan), maar achteraf gezien, had hij het dus als eerste door :)

13. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb wel gemerkt dat Sammy (alleen gek van de mannetjes :rolleyes: ) ineens vaker bij me komt liggen. Soms is ze echt niet bij me weg te slaan! Of het nu komt omdat ik zwanger ben, of doordat ze ineens het licht heeft gezien ( :) vrouwtje is toch ook best aardig) weet ik niet, maar ik vind het wel lekker! Ik mag graag heerlijk kroelen met mijn lieve katjes :D

14. Nemo

Nemo Niet meer actief

Mijn kat komt nu wel meer bij mij. Maar zijn vriendje is een paar weken geleden dood gegaan, dus kan ook zeker daar van komen.

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik heb 4 katten, waarvan 1 pas een paar maanden is. Ik denk zelf dat als ik zwanger ben dat ze eigenlijk allemaal wel bij me komen liggen! Maar de meeste kans is toch dat de kleinste 2 niet bij me weg te slaan zijn. Een van onze poezen is heel klein, terwijl haar zusje net Garfield is. Vandaar de 2 kleinste.

Liefs,
    Duveldraakje

16. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    heb twee katten een perz en een tijger die pers is vanaf het begin af aan toen we hem hadden al verslaafd aan mij ja echt verslaafd haha ik hoef maar te gaan zitten en hop hij is er ook al nu ik zwanger ben is het gewoon het zelfde ze zijn niet meer dan normaal aanhankelijk tegen me ofzo :D

kuzz anita

17. Niet meer actief

ik heb nu 3 katers, maar als het aan mij ligt gaan ze tcoh echt de deur uit. Ik merk dat ik me vreselijk moet inhouden als er 1 voor mijn voeten loopt.

OVerigens kan ik ze dus ook niet om me heen verdragen al zouden ze willen!

Deel Deze Pagina