joran? peter r de vries?....

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door knorretje21, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    Ik zag iet sin een reclama dat er een deel 2 overkomt...
    en op msn zag ik er ook iets over staan dat Joran peter wil aanklagen of iets!? maar heb het eerlijk gezegd niet gelezen kan het ook niet vinden...

wie weet hoe en wat precies ongeveer? of heeft voor mij wat uitleg :)

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    in de telegraaf stond iets van vrouwenhandel in thailand ofzo en dat hij opnieuw in de val is gelopen van peter..

3. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Joran loopt weer in val
    Gerelateerde artikelen

Joran tegen lamp dankzij gokvriend

AMSTERDAM - Joran van der Sloot is opnieuw in de val gelopen! In Thailand is hij voor de tweede maal binnen een jaar in een undercoveroperatie getuind. Daarbij is vastgelegd hoe hij zich in Bangkok op de handel in jonge vrouwen heeft toegelegd.

De verdachte voor de verdwijning van Natalee Holloway biedt in Bangkok Thaise vrouwen te koop aan voor de Nederlandse prostitutiemarkt. Hij levert meisjes voor 10.000 euro per stuk, die voor 'maar 300 dollar per maand' in een bordeel werken, zegt hij. De undercoveroperatie is opnieuw verricht door een team van Peter R. de Vries en duurde enkele weken. Een infiltrant deed zich in Thailand voor als een Nederlandse ondernemer in de seksindustrie, een val waar Joran met open ogen intrapte.

Hotelkamer

De Vries toonde gisteren exclusief aan De Telegraaf de ruwe, schokkende undercoverbeelden, die zondag zullen worden uitgezonden. Daarop is Joran onder meer in een hotelkamer te zien, terwijl hij in bijzijn van twee Thaise prostituees zijn zaken uit de doeken doet. De nieuwe val werd gezet nadat De Vries eerder ruim zeven miljoen kijkers aan de buis kluisterde met Jorans bekentenis, die in februari de hele wereld overging. In een geprepareerde Range Rover erkende Joran daarin dat hij de spoorloos verdwenen Amerikaanse meenam naar het strand en haar in zee dumpte. Tijdens gesprekken in een hotel zegt hij nu dat hij wekelijks jonge vrouwen kan leveren. De visa en paspoorten zijn geen enkel probleem, claimt hij. "Ik regel dat allemaal, maak je geen zorgen!" Formeel zullen de meisjes, die denken danseres te worden, in ons land een opleiding volgen. In werkelijkheid moeten ze zes dagen per week in een bordeel werken.

'Tekenend'

De Vries: "De beelden geven aan hoe weinig respect deze 21-jarige toont voor het leven van anderen. Dat je na de verdwijning van Natalee in de vrouwenhandel gaat, tekent hem." Volgens hem maakt Joran zich schuldig aan een ernstig misdrijf. "Het voorbereiden van mensensmokkel is strafbaar. Dit kan hem in Thailand in grote problemen brengen."

De operatie liep zelfs nog tot gistermiddag door. Terwijl Joran van der Sloot dacht dat hij via internet chatte met zijn zakenpartner, deed hij dat in feite met De Vries. De argeloze Van der Sloot kondigde toen aan dat hij 'het eventjes rustig aan' zal doen tot na een aangekondigde aflevering over hem. Daarna kunnen de zaken doorgaan. Over de zaak-Natalee stelt hij niets te vrezen: "Zij zullen niks vinden." Ook laat hij zijn vermeende zakenpartner weten dat hij een Thai op misdaadverslaggever De Vries wil afsturen om het probleem op te lossen. "En het kan me niet schelen wat het kost", zegt hij. Op de beelden is te zien dat Van der Sloot inmiddels een kapitale villa bewoont in Bangkok.
    bron: Telegraaf.nl

4. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    wooww :confused: bedankt voor het stukje dat word zondag dus weer kijken....

ben er stil van

5. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    peter r de vries [-X =; :sick:

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Volgens mij wordt het voor Peter R nu gewoon persoonlijk.

:confused:

Over Joran heb ik geen mening verder.

7. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hmmm, dat wordt zondag dus weer kijken. Ik ben benieuwd.

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik ga zondag ook kijken, ben wel benieuwd waar hij precies mee komt.

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Yw ;) ik was er ook stil van toen ik vanmorgen de krant op de mat zag liggen

10. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Dat denk ik dus ook, dit is gewoon omdat het Joran is, ieder ander had m geen moer uitgemaakt. Maargoed, Peter R de Vries mag van mij levenslang van de tv geschopt worden. Heeeeeel naar mannetje.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind Joran een naarder mannetje... :confused:

12. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    ik vind joran ook naarder :confused:

13. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ja ik ook, maar daarom hoef ik Peter R de vries niet op Tv te hebben hoor!

14. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    op naar de 2 award :p

15. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Persoonlijk of niet,Joran is een akelig ventje die eens heel lang opgesloten moet worden.
    Psychopaatje.

16. Lia

Lia Bekend lid

10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    En het zou prachtig zijn als hij daarvoor voor een jaar of dertig in het 'Bangkok Hilton' mag verblijven... althans, dat is wat je daar krijgt voor mensenhandel. Zou ie misschien toch liever de moord op Natalee hebben bekend en in een Nederlandse gevangenis voor pakweg 7 jaar zitten.

What goes around, comes around

17. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Amen, niets meer over te zeggen

18. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    precies dat is ook mijn gedachte!

En Peter R. de vries is ook mijn favoriet niet, maar als hij die Joran nu wel veroordeeld krijgt word hij mijn nieuwe held van 2008!

19. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hahahahaa Joran is dom. Voor de 2e keer in een jaar erin getrapt. Van mij mag ie ook achter de tralies hij wil te graag crimineel zijn daarom trapt ie overal in, s*kkel.

20. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het super goed het is trouwens niet persoonlijk hoor deze tip heeft hij gekregen van de mama van natalee omdat die het niet laat rusten en nog steed vanalles aan het onderzoeken is zij kwam bij dit en peter heeft hier een zaak van gemaakt omdat deze $@% (hoe noemt je z'n ventje
    ) heel erg lang achter de tralies hoort te verdwijnen. hij heeft nog veel meer op zijn kerfstok hoor echt wel

Deel Deze Pagina