Sonja Bakker dieet

Discussion in 'De lounge' started by Ooievaar, May 12, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Tja, ik weet niet wat ik er van moet denken, ik heb toen een stukje van Editie NL gezien en volgens mij was die meid toen helemaal niet afgevallen na een week.
    Ik heb het stukje geprobeerd op te zoeken maar kon alleen een ander filmpje vinden van Sonja Bakker bij Editie NL.

De url doet het niet helemaal goed maar als je klikt op

http://www.rtl.nl/actueel/editienl/

Dan moet je naar archief gaan ( links in het menu ) en dan op week 18 klikken en daar zie je een filmpje van Sonja Bakker tussen staan

2. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Ik heb dat stukje gister helaas gemist bij Editie NL.
    Tuurlijk zullen er uitzonderingen zijn waarbij het misschien minder goed werkt. Of ze is zoals wij hier niet aan een of ander conceptiemiddel...
    Want ik merk dat ik tijdens mijn eisprong en net voor mijn menstruatie gewoon beter niet op de weegschaal kan staan, want dan ben ik gewoon zwaarder. Kan zo een kilo schelen de een of andere dag.

Hormonen kunnen een hoop doen met een lichaam. ;)

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik ben ook helemaal voor Sonja Bakker. Ik lees al bijna elke week de stukjes die ze voor Flair schrijft en het ziet er erg makkelijk uit.

Als ik gestopt ben met borstvoeding, zal ik meteen haar boek aanschaffen. En het werkt vast ook voor mijn man want die is fijn met me meegezwangerd. Ook hij kan een paar kilo's kwijt.

Weet iemand eigenlijk of je de Sonja-stijl ook al tijdens de borstvoeding mag starten?

Groet van Kiki

4. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    Even een korte reactie.
    Ik volg ook het sonja bakker dieet en je mag het dieet volgen als je borstvoeding geeft! Dit heeft zij zelf ook gedaan..
    Dat je tijdens je menstruatie zwaarder bent klopt. Dat staat ook in het boek, ook daar houdt ze rekening mee.

Het werkt echt hoor als je je er aan houdt!!

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

Nov 10, 2005
    2,343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Nou geef mij maar Weight Watchers. Veel gevarieerder. Ik zou Sonj Bakker ech GEEN dag volhouden.....

6. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Wat betreft de borstvoeding. Als je gaat afvallen, op welke manier ook, komen er gifstoffen (afvalstoffen) vrij. Dat wordt door je bloed afgevoerd en komt ook echt wel in de borstvoeding terecht. Ik geef nog borstvoeding en ik ga pas beginnen met lijnen (hoop t niet nodig te hebben trouwens) als ik helemaal klaar ben met de bv.

Ik hoop eigenlijk na gestopt te zijn met bv, dat ik wat meer energie vrij krijg, zodat mijn stofwisseling wat meer opgang komt en dan die overtollige kilo's vanzelf verdwijnen. En als de hormonen zo dan ook zijn verdwenen, mijn vochthuishouding ook weer op peil is.

Zo niet, dan kom ik snel mee posten in deze topic, hihi. (ga nu afbouwen met de bv)

7. CVB

CVB Actief lid

Nov 11, 2005
    261
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    Kraggenburg
    Voor de liefhebbers:
    Er staat een intervieuw met Sonja Bakker in het Super de Boer blad jaargang mei Lekker Leven.

8. Chrisje

Chrisje Fanatiek lid

Nov 23, 2005
    1,484
    1
    0
    Brabant
    Ik heb het boek besteld op bol.com, kan ik alvast even snuffelen. :) En meteen maar een work out dvd erbij. :)

Share This Page