Morgen vrijgezellefeestje van mijn zusje. Heb er zo'n zin in. Heb iets heel leuks georganiseerd. Kan het helaas vandaag nog niet verder uitleggen aan jullie , misschien dat ze vandaag of morgen voor we der ophalen hier nog kijkt. Dan weet ze het meteen. Is natuurlijk niet de bedoeling. We maken natuurlijk foto's dan doe ik zondag of maandag wel het gehele verhaal + foto's Groetjes Jodi
Nou Meiden, Was super leuk. (Vond mijn zusje gelukkig ook) Had samen met mijn moeder mijn zusje "meegenomen" om te gaan shoppen in Haarlem. Met de meiden afgesproken dat we zouden afspreken in de V&D. ALs we namelijk gaan shoppen gaan we meestal daar wel iets eten of drinken. Hij zei dat ik wel drankjes ging halen en alvast boven zou gaan zitten terwijl hun naar de wc gingen. Ik snel gedaan, de andere meiden gezocht (we waren in totaal met zijn 11en) Dus komen mijn moeder en zusje je naar boven. Eerste minuut zat ze echt raar te kijken. Erg blij en met hele grote ogen. Toen hebben we bij haar een sluier omgedaan en een ketting met "Bride to be"en een flinke nep ring Daarna met zijn alle naar de markt gelopen, moesten daar even wachten zodat sommige hun auto konden verzetten. Stond ze daar met der sluier, ha ha ha. Toen zijn we naar het Mexicaans restaurant gelopen. Ze had toen nog niet echt door wat we gingen doen. Ze dacht dat we daar alleen wat gingne eten ofzo. Eerst even n drankje aan de bar en toen kwam de salsa Leraar. Nou was echt super leuk en en gezellig. Wat wil je met 11 meiden. Hebben toen 1.5 uur les gehad. Daarna even nog ndoor Haarlem gelopen en daarna gegeten in het zelfde Mexicaans restaurant. (Erg Jammie en veel). Daarna gingen de moeders en schoonzus weg. Waren helemaal op. Toen zijn we met de rest naar het station van Haarlem gegaan. Daar heb je elke 2e en 4e zaterdag van de maand een salsa feest op het perron in een oud 2e klas wachtlokaal. Wat hebben we genoten. Mijn zusje was nog door verschillende manne gevraagd om te dansen. En daar ging ze dan salsa-en met sluier, ha ha. Nou was echt super. En mijn zusje heeft nog wel n paar keer gezegt dat ze het echt heel erg leuk had gehad. En meer dan de helft van de meiden zit er nu over te denken om een echte salsa cursus te gaan doen. ZO das even n update. foto's komen zo snel mogelijk. Voor als je ook even op huin site wilt kijken (van restaurant/salsa) http://www.poposalsa.nl Liefs Jodi
Jeetje wat een leuke dag zeg. Vooral dat je eerst les hebt en dat gelijk daarna in de praktijk kunt brengen is helemaal super!