He dames, Ik zit er over na te denken om onthaalmoeder te worden. Dit zou ik eventueel met een vriendin samen gaan doen. We willen dan een betaalbare ruimte huren om hier de kindjes op te vangen. Nu wil ik graag ervaringen horen van mensen die ook onthaalmoeder zijn of zijn geweest. We zouden geen zelfstandige onthaalmoeder worden maar via een erkende organistatie maar dan zit je wel met een vast bedrag per dag per kind wat je krijgt wat niet echt veel is. Ook wil ik graag ervaringen van mensen die het vanuit hun eigen huis doen. Ik zelf zie dit niet heel erg zitten ivm de rommel en dat je dan de hele dag in je huis zit met vreemde kindjes. Maar wie zegt het is juist veel beter vanuit je eigen huis. Veel vragen dus , hoop op een reactie
Dan moet je ook een cursus volgen denk ik.. kinder-ehbo? En ik denk dat het huis heel erg streng gecontroleerd wordt met veiligheid enzo. Rommel krijg je toch met kinderen. Of het veel betaald geen idee. ik zou je gewoon es goed laten informeren. Succes ermee
Gewoon even via google oeken naar landelijke kinderopvang (lko) en daar kun je al je vragen neerleggen. Ze weten precies hoe of wat. Ik woon elf in limburg (b) en hier is iig heeeel veel vraag naar onthaalmoeders!