Jeetje, schrik me naar! Vliegt hier een vliegtuig over Ridderkerk, die waarschijnlijk door de geluidsbarriere ging. Een enorme knal en de ramen staan te trillen! De hele buurt staat opeens buiten!
He nog een Ridderkerker ! Mijn ramen stonden ook te trillen, maar manlief sliep gewoon door. (Heeft de nacht !) Dacht al dat het de vliegtuigen waren. Kunnen we weer verder met onze bezigheden, de pc ! Groetjes Monique
Hier in Utrecht net (kwart voot vier) ook een keiharde knal! Schrok me rot, geen idee wat het was :-?
Staat op teletekst nu: 2 F16's die door de geluidsbarriere vlogen, in heel midden-Nederland te horen. In Almere zijn zelfs wat ruiten gesneuveld...
Een supersonicboom! Dat zijn idd vliegtuigen die door de geluidsbarriere heen vliegen. Gaat soms echt superhard hoor. Bij ons vlogen er altijd vliegtuigen richting Vlieland en Engeland, en soms gingen er ook wel een paar door de geluidsbarriere. Dan schrik je je echt kapot (maar stiekem vind ik het ook wel mooi )
Hier is een filmpje ervan (als het goed is, mijn geluid op de PC doet het niet dus ik weet hetniet zeker) http://nl.youtube.com/watch?v=GEftDfjzNRo
hier nog iemand uit de buurt v ridderkerk .....zo dan dat was een megaknal ...........bbbrrrr zat trillen op de bank. L.sybje
Hier in houten hoorde ik ook een knal vanmiddag, ik dacht eigenlijk dat het onweer was ofzo... Had met er verder niet mee bezig gehouden... Maar nu ik dit lees... haha
Schrok me rot! De ramen trilde er bijna uit hier in Zwijndrecht...dacht in eerste instantie dat het huis van de buren ontplofte ...of m'n wasmachine boven Liefs Mirre
Dat Justin n paar weekjes was, hoorden wij hier ook n grote knal! Bleek idd f 16's te zijn, in eerste instantie mocht mn man niet eens naar buiten van mij haha. Ik was veel te bang dat er nog wat achter aan zou komen oid ..