mn man heeft het ook gedaan. ik geloof dat hij ook ongeveer 10kilo is kwijtgeraakt. ik probeer er met koken nog steeds rekening mee te houden en soms pak ik het boek erbij voor wat ideetjes om te eten. vond de recepten ook erg leuk en lekker. liefs doris
2 jaar geleden begon ik met 'Sonja Bakkeren' En ik was in 1,5 jaar tijd 30 kilo afgevallen! Toen ik ermee begon woog ik 90 kilo met een lengte van 1.60 meter! Ik was echt een propje.... na 1,5 jaar woog ik 60 kilo (ik heb het zo lang volgehouden omdat ik dat eten best lekker vondt ). Nu doe ik het een half jaar zonder Sonja en het gewicht blijft er af! Ik voel me heerlijk!
ik begin aankomende maandag met sonja. een vriendin van mij is met sonja 45 kilo afgevallen!weeg nu 89,en wil 75 wegen.dus ik hoop dat het lekker snel gaat.
@eleni: wow wat een super resultaat! echt harstikke goed zeg. dat maakt het wel weer wat makkelijker vol te houden hoor.
Ik ben met SB begonnen toen ik stopte met BV geven. Ik heb het de eerste keer 5 weken volgehouden, en was in die 5 weken 11 zwangerschapskilo's kwijt. Later heb ik het nog een keer 3 weken gedaan en in die 3 weken 5 kilo verloren. Ik heb mijn eten trouwens nooit afgewogen, als ik dat gedaan had was ik waarschijnlijk nog meer afgevallen. Ik heb nu 3 boeken, maar kan het niet opbrengen er weer mee te beginnen . Wel heb ik veel van de methode van SB in mijn dagelijks leven toegepast en dat werkt goed om niet weer aan te komen
Hoelang hebben jullie erover gedaan om af te vallen? Ik ben vorige week maandag begonnen en ben nu 1 kilo afgevallen. Ik weeg 79 en wil naar de 70 kil (ben 180cm ) Opzich zit ik al goed qua BMI, maar dat vetlaagje moet er gewoon vanaf Ik volg trouwens de richtlijnen, ik snoep niet ofzo maar wissel soms wel van onbijt. En als ik iets niet lekker vind dan doe ik iets anders (wel in dezelfde categorie) Ik beweeg wel veel. Elke avond sport ik zo'n half uur (cardio en spieren) en ik loop elke dag een uurtje met de kleine.
Ik ben nu met Sonja ruim 15 kilo afgevallen en mijn man nu al bijna 30 kilo! Zelf hoef ik nu niet meer zoveel kwijt, was de kilo's aangekomen na een hormoonbehandeling.. Pas nu weer in een maat 38, en kom van maat 42.. Nooit ge-dieet, wel Sonja dus gedaan (boek 1 en 2) en voor mij werkt het echt goed! Maar ik eet van nature veeeels te weinig (soms pas om 13:00 uur het eerste) dus wellicht dat dat bij mij gewoon werkt.. Ik doe half half nog wel met mijn man mee, maar niet meer zo strikt. Veel succes dames die bezig zijn! Jullie kunnen het!
@ Darcy & suus: Dank jullie wel .... 'sonja bakkeren'was echt de moeite waard voor me! ik hoop dat het bij jullie ook mooie reultaten geeft!
Ik heb vorig jaar gebakkert, was eerst zelf al aan de slag gegaan met afvallen viel 7 kilo af op eigen houtje,daarna gaan bakkeren(deel 1)en nog Zomerslank er achteraan en daarmee 10 kilo verloren,maar van de 17 die er af is,zitten er weer 9 aan Echt zonde...ik moet echt weer beginnen maar de knop wil nog niet zo om in mijn hoofd,maar als die eenmaal om is zal het vast wel hard gaan weer,hoop ik
Kennen jullie die reclame van bolletje: hallo ik ben Sonja, bakker van bolletje... ze heeft hun aangeklaagd denk ik want er is nu een andere met een man (advocaat): Hallo ik ben Dick, advocaat bij bolletje.. Met Sonja, bedoelen we ook echt onze Sonja.. van bolletje.. dus onze excuses als jullie dit verkeerd hebben begrepen.. Iemand dit gisteren ook gezien na het voetbal?
Hoi allemaal,ben na mijn 1ste zwangerschap 24 kilo afgevallen en ben gister weer begonnen om die zwangerschapskilo s kwijt te raken. Ga voor 25 kilo in totaal,maar eerst maar zien hoe de 1ste week gaat! Groetjes Linda
jep en de reclame van sonja kwam ook nog even voorbij, maar dan met 'bakker' afgeplakt met 'woordvoerder' . Wel gaaf dat ze zo -lekker voor de hand liggend- Dick, advocaat bij bolletje , er nu bijgepakt hebben haha