Goeie middag , Ik wou graag zelf mijn geboorte kaartje maken alleen ik weet niet zo goed hoe . Heeft er iemand ideeën? of een programma waarmee ik dat zou kunnen doen ??? Groetjess Channie
Er zijn wel programmaatjes om zelf kaarten te maken, maar je kan met Microsoft Publisher ook kaarten maken, ik weet niet of je die toevallig op je comp. hebt staan?
net even geprobeerd maar in wordpad kan je ook afbeeldingen plaatsen, dus daar zou je ook iets mee kunnen doen maar is wel simpel je kan er niet veel mee
Het heel Hallmark card studio! Iemand die ik ken heeft daar ook het geboortekaartje van haar kindje mee gemaakt. Denk dat je het wel ergens kunt downloaden...
Hoi Channie, Misschien kan je ACDSee gebruiken. De software is op internet te vinden, gratis. Daar kan je wel wat leuke dingen mee doen.
ik heb mijn trouwkaarten gemaakt met een programma geboorte en trouwkaarten ban easy computing, het programma koste 10,00 euri en en je kan het in verschillende winkels krijgen. Je kan ook via www.geboortekaartjes.nl zelf ontwerpen geloof ik? Succes.
Wij hebben ons geboortekaartje ontworpen via www.geboortepost.nl Leuk, eenvoudig en een goede kwaliteit/ prijsverhouding. Minke
@minke Zow daar valt de prijs echt mee zeg! Goeie tip! Wil ze ook zelf maken en wou ze dan zelf uitprinten,maar dit is veel makkelijker en zou denk ik hetzelfde geld kwijt zijn aan papier en enveloppen. Klopt dat echt? 1,50 per kaartje? Komt daar echt niks meer bij? Of heb ik het verkeerd gelezen?
Ik heb het kaartje zelf gemaakt... Zonder pc Wel veel werk haha IK heb een gewoon blanco kaartje genomen, daar twee voetjes uit geponst Met lint met voetjes een strik gemaakt en erop geplakt Aan de binnenkant roze papier, zodat de uitgeponste voetjes roze zijn Op dat roze papier onze tekst geprint Papier met een roze lint aan t kaartje vastgeknoopt/geplakt (om t kaartje heen zeg maar) Enige nadeel was dat ik dus toen ik bevallen was nog de roze papiertjes moest printen en erin plakken
geboortepost.nl is inderdaad 1.50 per kaartje. Wordt voor die prijs zelfs verstuurd naar iedereen. Wij gaan het ook via deze site doen. Maak zelf het ontwerp via photoshop. Echt een geweldig programma.
Het is even uitzoeken, maar geboortepost is inderdaad heel erg leuk en handig! En wat goedkoop!!!!! Ik denk dat ik hier straks ook de kaarten ga maken( nu nog een beetje vroeg, )
Nog een tip over geboortekaartjes: www.hema.nl Heb de software vandaag gedownload, en het is echt makkelijk. Fotos erop zetten, teksten bijvoegen, en versturen zodra je de ontwerp klaar heb, of als de kindje geboren is. Prijs: 1,49 per stuk incl envelop.