sonja bakkers oproep voor succes verhalen

Discussie in 'De lounge' gestart door mommy to be, 7 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi hoi
    afgelopen week zag ik dat sonja bakker verhalen zocht van mensen die veel zijn afgevallen met haar methode.
    ik wilde graag een mail aan haar sturen en dat emailadres stond vermeld op haar site maar nu is het weg.
    weet iemand toevallig wat dat adres was/is?
    je kon dan nl een mooie fotosessie gratis krijgen en dat zie ik wel zitten nu ik bijna 25 kilo kwijt ben.
    kuzz
     
  2. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    je moet wel eerst even lid worden a 98 euro per 8 weken voor je daar aan mee kunt doen :( ! Ik houd het lekker bij het boek ben ook al 16 kwijt.

    liefs Es
     
  3. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    o ik wist niet dat je lid moest worden, een kennis van mij had die oproep gehoord en toen heb ik op de site gekeken ff snel. maar ik keek vandaag weer en toen zag ik dat die oproep weg was.
    nou ja lid worden zie ik niet zo zitten hoor, ik houd t ook liever bij het boek is niet zo duur en het werkt ook he!
    kuzz
     
  4. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja had effies gekeken en ze heeft nu ook iets met online afslanken, daaruit komen dan succes verhalen! en die kregen nu een bloemetje.....las niets over een fotosessie :(
     
  5. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    maar goed hoor dat je al 25 kilo kwijt bent!
     
  6. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    dank je wel.
    jij bent ook al heel wat kiloos kwijt he?
    echt een heerlijk gevoel toch , ik voel me echt veel energieker nu heb echt energie voor 10.
     
  7. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ja ik ook! Sta alleen een beetje stil.....pffffff.......hoop dat het gauw weer verder gaat, heb jij dat ook gehad?

    liefs
     
  8. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    dus het werkt echt zo goed dat sonja bakker. Hewb dat boek al s door zitten bladeren, maar vind het zo extreem weinig. Ik red het niet op zo'n ontbijtje hoor.
     
  9. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    valt erg mee hoor! Ik werk ook gewoon en moet zeggen is goed uit te houden :)
     
  10. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    Welk boek is het beste? Misschien moet ik het na onze vakantie dan toch maar eens een keertje proberen.
     
  11. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik heb het duitse boek, van de nederlandse boeken weet ik het helaas niet :)
     
  12. Sann

    Sann VIP lid

    27 jan 2007
    16.307
    1
    38
    Brabant
    hmm, de duitse word hier denk ik lastig om aan te komen. :)
     
  13. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    haha nee hoor gewoon via de sonja bakker site ;)
     
  14. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
  15. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    hoi madelief
    ik heb ook een week of 6 stilgestaan maar dat had meer te maken dat ik toch van de zomer heb genoten en de velebbq dus.
    ik ben vorige week weer begonnen met me echt aan het boek te houden en de kiloos vliegen er weer af stond ik vorige week maandag(27 augustus) nog op 93,5 kilo vanmorgen woog ik nog maar 90,1 kilo.
    bij gaat het dus echt hard weer en dat ondanks het feit dat ik als kok werk!
    als ik sonja ooit tegen kom zal ik haar echt onwijs bedanken voor deze super methode die zij ontwikkeld heeft.

    @sann als je denkt dat t weinig is zou ik met het 2e boek beginnen dan mag je net iets meer


    groetjes
     
  16. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ok dus toch maar weer effies iets strenger! af en toe schiet dat er wel eens bij in vooral tijdens de maandelijkse feestweek grrrrrr
     
  17. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    ja ik ken dat probleem maar al te goed.
    wat is jouw streef gewicht?
    ik wil er nog 5 kilo af en dan heb ik mijn streef bereikt.
    dan weet ik zeker dat ik een gezond bmi heb en als wij dan evt met behandelingen (ivf ofzo)in het ziekenhuis moeten beginnen weet ik dat het niet aan mijn gewicht kan liggen
     
  18. djellybelly

    djellybelly Niet meer actief

    ik heb het 2e boek gedaan die vond ik fijner ik ga na mijn vakantie weer ff beginnen weeg ni 69 en wil naar de 65
     
  19. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ik wil eerst naar 70 kilo, heb me net gewogen en weeg nu 77! joepie......... Ik ben 1.66 dus 70 is wel goed toch? :)
     
  20. anniek

    anniek VIP lid

    5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    mmm dus toch maar bakkeren voor mij..... denk ik
    ik had gisteren het boek in mijn handen... maar ben nu aan het 40 punten dieet bezig {ala weight watchers...} ik hou me er behoorlijk netjes aan maar het lukt maar niet! pfff....

    maar misschien kunnen jullie mij helpen met het bakker probleem... ik werk in de zorg en als ik avonddienst heb dan eet ik op de groep mee... is dat een probleem of is dat vervanging of hoe moet ik het zien?
     

Deel Deze Pagina