sonja in de MMM

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sonja, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Sjee Sonja, kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld waren hoor.
    Maar aan de andere kant,...1 miljoen zaadjes...er is er maar eentje nodig... ;)
    Ik vind het goed nieuws dat er via IVF een mogelijkheid is, en misschien is de volgende zwemmers-check wel een stuk beter?

2. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Hai sonja,

Lang met je meegeleefd naar deze uitslag! Hoe voel je je verder en je hubbie?

Wees inderdaad maar blij met in ieder geval 1 miljoen zwemmers! Je weet dat er in ieder geval kansen zijn voor zwangerschappen!

Geef het toch een plekje. Ik weet uit eigen ervaring dat er toch nog wel een klapje komt als je het idee moet opgeven om het op eigen kracht waarschijnlijk niet gaat lukken, maar blijf dan denken aan het feit dat er zat andere mogelijkheden zijn!

De ooievaar zal je echt gaan vinden..weet ik zeker! Lekker gezond gaan leven als je dat al niet deed en kijk is bij voedingssupplement Proxeed! Speciaal voor mannen met slecht zaad!

kus Nina

3. Niet meer actief

hoi Nina
    Ff over dat voedingssuplement Proxeed.Ik vind het ten eerste onwijs duur en wie zegt dat dit echt helpt?Ik heb de gyn. of de dokter er niet over gehoord.Ik zou het ook graag willen gebruiken maar wie zegt dat het echt werkt?

4. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    hai Carmen,

Het is inderdaad niet goedkoop maar dat is een keuze die iedereen zelf moet maken! Ik heb er goede verhalen en ervaringen van gehoord maar de garanties kan niemand geven! Iedereen reageert weer anders!

Wij hebben besloten het te proberen en als we over 6 maanden nog een check hebben zal ik je laten weten of het heeft geholpen bij mijn man! Ik hoop eigenlijk al dat het as maandag al verbeterd is maar dan heeft hij nog geen drie maanden het gebruikt dus wat kort! We gaan het zien!

liefs Nina

5. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    dat is klote nieuws Sonja.
    Balen, ik duim voor een betere zaaduitslag over 2 maandjes.

Sterkte met oma.

liefs
    Natasja

6. Niet meer actief

hoi sonja
    balen zeg dat de uitslag niet goed was
    hopelijk krijgen jullie over 2 maanden beter nieuws :)
    het is idd een moment opname
    dus nu maar duimen op meer goede zaadjes
    sterkte en succes meid ook voor je mannetje ;)

7. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    bedankt voor alle lieve reacties.

pillen slikken voor me vriend is al een probleem hoe klein een pilletje al is hij krijgt het neit weg.
    stoppen met roken tja dat brul ik al jaren,nou rookt hij niet zo heel veel maar toch.
    strakke broeken draagt hij nooit , loopt veel in een trainingsbroek en zijn boxers zijn ook niet strak dus alles bungelt wel.
    aan de ene kant baal ik vreselijk maar aan de andere kant heb ik zo van het kan dus alemaal nog wel er is niet gelijk een nee.
    het is nu afwachten wat er over 2 maanden er uit komt.
    en gelukkig werkt mijn eiere rek (zo als me schoonmoeder het noemt) helemaal goed.

8. Niet meer actief

hey sonja
    wat beroerd allemaal he.Ik weet hoe je je voelt.Toen wij de slechte uitslag te horen kregen was het alsof de grond onder me wegzakte.Maar je bent sterker dan je denkt hoor.Hier kom je doorheen en wie weet wat de 2e uitslag brengt.Het blijft een momentopname.
    Veel sterkte maar weer met het afwachten!

9. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Mijn gyn heeft gezegd dat we niet in marketingtrucs moesten trappen. Er zijn geen speciale pillen die helpen om de zaadkwaliteit te verbeteren, tenzij het een hormonaal probleem is. Ik begrijp (als de beste ;) ) dat mensen op zoek gaan naar hoop, maar dit schijnt de verkeerde hoop te zijn. Ik wou dat het waar was!

10. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    Daarom zei ik al je moet doen waar je je goed bij voelt! Onze gyn gaf aan dat er een hoop zaken nog niet zijn onderzocht m.b.t. slecht zaad en dingen die misschien wel van invloed zouden kunnen zijn!

Het zijn geen garanties maar wij hebben besloten het te proberen. Gyn was er niet negatief over en hij gaf aan dat als je het kunt missen je het kan proberen en het is sowieso niet ongezond!

Ik laat jullie het nog wel weten wat onze ervaringen zullen zijn!

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    ik ben benieuwd. :) Ik bedoelde het niet vervelend. Als het helpt, gaan wij er misschien ook wel aan beginnen. Succes!

12. ninaVI

ninaVI Fanatiek lid

6 jun 2006
    1.304
    0
    0
    financial manager
    rotterdam
    ik had het ook echt niet vervelend opgevat hoor ik begrijp precies wat je bedoeld, het is duur en garanties zijn er niet, maar inderdaad we willen alles aanpakken!

Ik hou je op de hoogte van de resultaten!

liefs Nina

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Balen Sonja :cry: Knap dat je nu al de positieve kant ervan probeert in te zien.
    Ik hoop dat de tweede uitslag beter is!
    Knuf

14. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Sonja, 1 miljoen, bij ons 100.000, en voor ons is ook nog hoop. Het is inderdaad zoals anderen ook al schreven een momentopname. Hou vol meid!
    Liefs Ester.

15. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    oke! :)

16. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    vrijdag 18 mei gaan we voor een 2de zaadcheck.
    heb vandaag maar gelijk gebeld want als ik langer wacht wie weet is die dag dan al voorzien.

17. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
    ondanks vorige week een slecht uitslag van de gyn , vandaag na 5 dagen overtijd te zijn een test gedaan en........... BEN ZWANGER

18. jolie

jolie Fanatiek lid

26 okt 2006
    2.089
    0
    0
    beveiliger
    vlaardingen
    Gefeliciteerd meid, ik ben echt blij voor jullie. Nu kunnen jullie lekker uit de MMM. Ik hoop dat je een mooie zwangerschap zal hebben.
    Groetjes Jolie

19. geduld

geduld Bekend lid

22 jan 2007
    607
    0
    0
    rijswijk
    Sonja wat een geweldig nieuws! Zit al even mee te lezen en nu lees ik dit ineens! Ben helemaal blij voor jullie!

\:D/ \:D/ \:D/ GEFELICITEERD!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

Wonderen bestaan dus! Lekker genieten!

20. jennie72

jennie72 Bekend lid

6 jan 2007
    899
    0
    0
    WAUWWWWWWWWWWW superrrrrrrrrrrrrrrr. gefeliciteeeerd meid.
    :whistle: ik denk wat lees ik nou. Genieten he jennie72

Deel Deze Pagina