ik kan het nog steeds niet geloven maar zie toch duidelijk 2 streepjes en op de clearblue test staat ook duidelijk het woordje ZWANGER. gelijk het ziekenhuis gebeld en 16 april krijgen we een echo , en heb gelijk de zaadcheck van 18 mei afgezegt.
@ Sonja....meid je bezorgt me traantjes! PROFICIAT! Hoop dat ik je voorbeeld snel mag gaan volgen! Liefs Marjo
Wow sonja, supers goed nieuws. je bent de 3 de in de MMM die ik tot nu toe ken die spontaan zwanger is geworden. en dat terwijl de zwemmers van ons vriendjes niet goed zijn... geniet ervan. LIEK.
Whaaaa TE GEK meid! Jee, wat ben ik blij voor je! Ik weet precies hoe je je voelt! Geniet ervan. Echt super!
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAA super zeg! Kom net terug van m'n werk en zie dit heugelijke nieuws! Ben blij voor je! Zo zie je maar ....1 miljoen ....en Chaka R A A K! Gefeliciteerd! Mirre
ja geweldig gewoon. en die gyn maar zeggen vorige week met 1 miljoen kan het niet op een natuurlijke manier. of ze hebben verkeerd geteld of die gyn snapt er niks van haha maar wij zijn heel happy. 16 april gaan we naar de gyn dan krijgen we ook een echo
WOW wat super zeg............... Dit geeft iedereen weer goede moed, eerst Elvira, toen Lieke en nu jij...... Gefeliciteerd!
Ik vind het helemaal geweldig! Eigenlijk wel lachen he! Ik zie steeds maar meiden zwanger worden net voor ze het traject ingaan... Geeft de burger moed...zullen we maar zeggen.... Lieve Sonja, ik wens je een heerlijk zwangerschap toe, met als resultaat een gezond kindje voor jou en je man!
Sonja wat lees ik nu! wat een top nieuws zeg! Ik heb het ook vaker gehoord in mijn omgeving dat ze zwanger zijn net voodat ze het traject in gaan! Geniet!