Sonja, Ati en trotse Oma gefeliciteerd! Hoe onwerkelijk dat nu al de eerste augustus mama er is! Ik denk nog steeds dat het enorm lang gaat duren en het een ver van mijn bed show is, en dat met nog maar een paar weekjes te gaan. Zo onwerkelijk als ik jullie kleine kereltje bekijk op de foto's ! Meid we zijn trots op je, het zal wel een hele schock zijn geweest dat het ineens zo snel ging. Rust lekker uit in het ziekenhuis en laat je maar eens stevig verwennen. Dikke kus aan Kenji.
hey sonja ati en oma van harte met jullie mooie zoon en kleinzoon.gelukkig is alles goed met jullie kleine man.geniet lekker van jullie ventje.hoop dat je snel thuis bent.
Gefeliciteerd, en 25 juni is een prachtige datum (mijn zoontje is ook op de 25e geboren en was 6 wken te vroeg )
Jeetje Sonja, ik schrok wel ff toen ik zag dat je bevallen was. Gelukkig gaat het allemaal goed. Geniet lekker van de kleine Kenji! Wij wachten nog ff een weekje of 8 hoop ik
sonja,ati en oma hierbij nog een keer van harte gefeliciteerd met kenji jeetje je heb ons wel laten schrikken hoor.fijn dat alles zo snel en goed is gegaan.wij augustusmamma"s zijn supertrots op je. groetjes danielle
De foto's zijn prachtig. leuk ook dat verschil van direct na de geboorte en een paar uur later, zo snel veranderen ze dan al.. Eerst nog een klein beetje gekneusd ( is ook niet niks zo'n lancering) en dat trekt zo snel bij dat je niet meer ziet hoe pasgeboren hij is. ook felicitaties van mijn vriend trouwens, hij vond het ook een mooi mannetje
He Sonja en Ati ook hier nogmaals gefeliciteerd. Hopelijk mogen jullie snel naar huis zodat jullie thuis met zn drietjes kunnen genieten.