ik lees af en toe over pendelen wat is pendelen? en wie is sonja? en hoe maak je contact met sonja? ik wil ook wel weten wanneer ik zwanger wordt. groetjes
sonja doet pendelen, als je haar ene PBtje stuurt met je naam geboortedatum en wat je gependeld wilt hebben zal zij zo snel mogelijk voor je pendelen. In dt topic heft sonja wat geschreven dus kun je een PBtje sturen. http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 12&start=0
sonja is iemand die ook zwanger wilt worden en pendeld voor mensen die het willen om te kijken wanneer zij denkt dat : dat wat je wilt weten. Het wil niet zeggen dat ze ook gelijk krijgt. Katootje en Jodie pendelen ook en volgens mij zijn er nog wat meiden die t doen maar daar heb ik geen ervaring mee. je kan sonja een pbtje sturen en dan vragen wat je graag wilt weten. Bijv. wanneer test ik positief of wanneer raak ik zwanger. krijg ik een jongen of een meisje enz. Veel succes en wie weet krijgt sonja bij jou gelijk
Misschien even intikken in de zoekfunctie? Dan kom je er vanzelf...er is namelijk een heel topic over geweest... Maar, even voor de duidelijkheid, hoeveel je ook laat pendelen....je zult nooit WETEN wanner je zwanger bent. Pendelen is leuk, maar je moet wel met beide benen op de grond blijven hoor...