Jaja, het magische moment is daar: mijn 1000ste berichtje 1000 Keer iets geschreven over mijzelf, over de Clomid, over de MMM, over de onzekerheid. Mensen welkom geheten op het forum, mezelf voorgesteld, recepten uitgewisseld, verteld waar ik mijn boodschappen haal, welke vakantieplannen ik heb, gelachen en heel hard gehuild. Ik had nooit verwacht dat een forum zo leuk zou zijn en dat ik lief en leed zou delen met "onbekenden". Nu verheug ik me elke dag op dit forum, op de mensen, de verhalen, advies en de laatste roddels Dus met mijn 1000ste berichtje wil ik eigenlijk tegen IEDEREEN zeggen: bedankt! Bedankt dat jullie er voor mij zijn en OOK bedankt dat ik er voor jullie kan en mag zijn. Jullie zijn ALLEMAAL schatten!
Gefeliciteerd hihihi dat je daar op let lol ik weet niet eens zo snel hoeveel ik gekleppert heb hier maar leuk dat je dit berichtje plaats ben blij dat je het na je zin hebt ondanks wel eens zeurende modjes nog veel plezier op het forum en op naar de 2000
Dus maar naar de volgende 1000 berichten... Ik zit er nog lang niet aan.. Jij geeft zeker ook veel advies hier.. want ik lees ook iedere dag deze site af.. (mijn man denkt dat ik hier teveel zit ) en er staan vaak opbeurende adviezen bij.. Ik hoop voor je dat je snel zwanger zult raken nu, want je hebt het echt verdient na zoveel geduld.
cool meid ...1000e berichtje dat zijn veel letters die je getypt hebt .. ik heb vele berichten van je gelezen...en je bent een aanwinst op dit forum ...knuf asjuh
duizend!!! gefeliciteerd!!! ik ben op weg naar de 3000! (hihihi, dat duurt nog wel even, want ben net de 2000 gepasseerd!!) ik hoop ook dat je nog veel meer berichten achterlaat!
gefeliciteerd met je 1000e berichtje! En nu maar hopen dat de volgende 1000 geschreven kunnen worden in het forumonderdeel zwangerschap!! Marian
heey meid gefeliciteerd wat gaat dat hard he zonder dat je het door hebt hhahhaaha op naar de volgende 1000 xxx
Leuk he dit forum! ben het ook helemaal met je eens. Heb ook nog nooit zo'n gezellig forum mee gemaakt! Ik hoop ook echt dat je snel zwanger zult raken! Bij mij heeft de Clomid goed geholpen En je bent ook een Snoopy fan, dus met een beetje geluk loopt het allemaal ook zoals bij mij voor je Heel veel geluk deze ronde!!!
Gefeliciteerd met je 1000 berichten op dit leuke en gezellige forum! Op naar de 2000 haha! Liefs, misspuma
Ja, dat is dus echt super he! Nou ik houd jullie allemaal op de hoogte. Die duizend berichten was om mee te beginnen