hallo, ik heb maar eens de speelgoedkisten opgeruimd, heel veel baby speelgoed doe ik weg omdat mijn dochtertje er weinig naar om heeft gekeken en nu dus helemaal niet . er zijn een aantal dingen waar ik geen foto's van op de site krijg. -nijntje blokken (geen doos aanwezig) z.g.a.n -bumba puzzel z.a.n -dora schuimpuzzel z.g.a.n -winnie de pooh schuimpuzzel z.g.a.n -knisperboekje met fruitplaatjes z.g.a.n -sesamstraat kegelset z.g.a.n (geen doos aanwezig) -bumba speelset (geen doos aanwezig) z.g.a.n -fisher price muziekster z.g.a.n -teletubbies muziek stuiterbal z.g.a.n -tanny twist and learn z.g.a.n -sesamstraat magnetics z.g.a.n met doos -autostoel grijs/oranje van 9 maand tot 2 jaar. -complete baduitzet prenatal ecru.(nieuw) -ledikant commode en kapstok met legplank beuken met chromenstrip(mag weg voor een klein prijsje) -beuken bopita box met lade (lade zit los) mag daarom ook weg voor weing) -wipstoelje topmark oranje (z.g.a.n) -tummy tub doorzichtig (nieuw) Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!
nijntje blokken (geen doos aanwezig) z.g.a.n -sesamstraat kegelset z.g.a.n (geen doos aanwezig) wat wil je hiervoor hebben en hoe kan dit verstuurd worden? gr kim
de sesamstraat kegelset en de nijntje blokken kan ik in een klein doosje doen,en kan verzonden worden als pakket 6.20,je mag het samen hebben voor 10 euro.
bumba puzzel z.a.n -winnie de pooh schuimpuzzel z.g.a.n -bumba speelset (geen doos aanwezig) z.g.a.n -teletubbies muziek stuiterbal z.g.a.n -tanny twist and learn z.g.a.n Heb hier misschien wel interesse in. Zou wel graag de foto's eerst zien.