Inspiratie/ Hulp nodig!

Discussie in 'De lounge' gestart door C1987, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik weet niet goed waar ik mijn vraag moet plaatsen maar omdat ik hier
    'van alles en nog wat' tegen komen, plaats ik mijn vraag hier.
    Over twee weken ga ik met zwangerschapsverlof en eind augustus (ongeveer 10 dagen later) trouwt mijn enige, directe collega!
    Ik werk op een naschoolse behandelgroep voor kinderen ( 5 - 12 jaar) met een licht verstandelijke beperking en/ of gedragsstoornissen.
    Nu wil ik met de kinderen een leuk, origineel en blijvend cadeau maken voor het huwelijk van mijn collega maar het zal stiekem moeten gebeuren en niet al te veel tijd in moeten nemen ivm mijn verlof.
    Wie van jullie heeft er een leuk idee??? Ik kan ze erg goed gebruiken!

Ik ben benieuwd naar alle ideeën!!! Alvast bedankt!

2. kristalhelder

kristalhelder Bekend lid

21 aug 2011
    743
    0
    16
    Ik zag van de week iets leuks. Uit gekleurd karton waren allemaal kroontjes geknipt en daar had iedereen iets leuks/liefs opgeschreven. Dat hadden ze dan in een grote lijst geplakt. Ik ben zo geen held in uitleggen haha, hopelijk begrijp je wat ik bedoel. Met de kinderen zou je ze dan iets moois erop kunnen laten tekenen of wat dan ook.

3. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat ze vaak doen bij dagverblijven zijn:

Paraplu en daaraan handjes maken dus iedereen trekt z'n hand over en kleurt deze in en schrijft er wat liefs op

Een groot boeket met nepbloemen, iedereen maakt een bloem met daaraan een foto

Een trouwslinger; witte sluiertjes en zwarte hoedjes aan elkaar en iedereen een hoedje laten versieren

Een tekeningenboek, iedere bladzijde een teken of knutsel met daarbij iets liefs geschreven

Een grote ingelijste foto

Een groot schildersdoek en daar iedereen een hand op laten zetten met verf dus een afdruk maken

Een lange sliert blikjes maken voor achter de auto en ieder versiert een blikje

4. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    Super bedankt, er zitten al leuke ideeën bij.
    Meer is natuurlijk altijd welkom ;)

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vriendenboekje alleen dan aangepast!

6. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    Google maar eens op
    Fingerprint tree
    Fingerprint balloon.

Ik heb met onze kinderen een fingerprint tree gemaakt voor vaderdag. Erg leuk om op te hangen!

7. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grote plank en dan alle kindjes een bloem laten maken, leuke tekst erbij en fotootjes.

Alle kindjes kun lekkerste recept printen, tekeningetje erbij laten maken, fotootje erbij en als kookboek geven.

8. huggybird

huggybird Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.738
    803
    113
    een groot hart van rood of roze karton met daarop/daar aan allemaal kleine hartjes met tekeningetjes van de kinderen.

of alle kinderen een hart laten versieren(of twee, beide kanten van het stokje een) die aan een stokje maken en ze laten geven met een vaas erbij of een mand met steekschuim waar ze in gestoken kunnen worden.

of bak een taart in een hart vorm en laat de kinderen die versieren. (is natuurlijk niet blijvend...)

om hoeveel kinderen gaat het ongeveer? en ga je er ook met de kinderen naartoe?
    zo ja, dan zou je pvc buizen kunnen versieren en zo een boog maken waar het bruidspaar onderdoor kan lopen.

maak met de kinderen een video boodschap of filmpje waarin ze het bruidspaar naspelen en de gasten op de trouwerij.

haal de steel van een harde bezem, leg het veeg deel met de "haren"naar boven op tafel, maak bloemen bovenop rietjes en steek de rietjes over de "haren"van de bezem, tadaaaa een plantenbak met bloemen.

9. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Allemaal iets tekenen en of schrijven op een groot tafelkleed. Dan evt. inpakken met wat leuk zomers servies en of picknickspullen.

Ook leuk om allemaal op een schort iets te tekenen of schrijven. Dan wat kookgerei erbij kopen. Geen idee wat ze voor persoon is natuurlijk.

10. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog meer hele leuke ideeën.. Nu moet ik nog een keer kiezen ook;)
    Het gaat om ongeveer 15 kinderen..

11. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Boek met favoriete eten/recepten vd kids?

12. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik vind dat idee met dat tafellaken erg leuk. en dan een.picknickmand erbij mwt kinderchampagne erin en hartjes snoepjes enzo.

13. C1987

C1987 Actief lid

3 apr 2013
    145
    1
    18
    NULL
    NULL
    Nog mensen met een leuk, origineel idee?

Deel Deze Pagina