Morgen gaan we met de trein een dagje weg ( dagretour) En nu vroeg ik me af waar kan je leuk winkelen. We komen uit de buurt van Leiden en willlen liever niet 3 uur in de trein zitten. Iemand ideen waar we echt naar toe zouden moeten ??
Ik zou lekker naar alexandrium/oosterhof gaan. Is bij Rotterdam Ommoord. Weet niet of je het kent. Je hebt er van primark, xenos, h&m, kruidvat tot bristol. Qua eten ook van alles en nog wat, maccie, burgerking, lunchroom, la place. Kortom alles voor een leuke en geslaagde dag!
Wat ik leuk vind, weet niet hoe lang je er over doet met de trein: - Haarlem - Utrecht - Den Haag - Nijmegen - Den Bosch - Breda (en Maastricht staat op 1, maar daar zul je wel heel lang over doen)
Groningen!! Zitten leuke winkeltjes Mi amor, gedeeld in tassen schoenen en kleding 3 winkels bij elkaar SUPER leuk en alles 5 euro ! Kan zijn dat die actie alweer over is maar dan nog vanaf 8 euro al leuke shirtjes broeken schoenen tassen enz.. Ook nog goeie kwaliteit ook. voor de rest zit hier ook de gewoonlijke winkels, H&M e.d.
Dan gaan we denk ik voor Breda, weet iemand of het station dichtbij het centrum is (of liever gezegt in het centrum zit) En ik hier wat bedoel je daarmee ????? hahaha
Lang geleden dat ik in Breda ben geweest, maar volgens mij is dat lopend wel te doen. Breda is leuk!!!
Is ongeveer 10 minuten lopen en dan sta je op de oude markt (waar je lekker kan eten) om het hoekje is dan de winkelstraat.
Lopend van het station naar het centrum is prima te doen in Breda! Je loopt dat door een park heen (Valkenberg) Let er wel op dat dit park als het donker is, niet fijn is om doorheen te lopen. Weet niet of jullie daar ook eten en of jullie het laat maken?! Veel plezier!